Kategoriler

9 Kasım 2015 Pazartesi

Yeni Bir Oje #37# Essence Be Flowerful

Herkese mutlu pazartesiler :)




Essence'in bu ojesi bayadır aklımdaydı fakat sınırlı seri olduğu için bulamayacağımı düşünüyordum. Sonra hiç beklemediğim bir anda aradığım iki rengini birden buldum :) :)


Geçen hafta olduğu gibi bu hafta da Essence Anti Split baz kullandım.


Sonra da iki kat oje sürdüm The Shine demesine rağmen ekstra bir parlaması yoktu. yapısı da bir garipti zorlandım kapatmakta. Özetle eğer bulabiliyor olsaydım tekrar alacağım bir ürün olmadı kendisi :(

2 yorum:

  1. rengi güzelmiş ama onun dışında pek özelliği yok genelde klasik ojelerirnden başka oje almıyorum essence den :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende rengine vurulup almıştım zaten :D Ama elde bir garip duruyor, pembesi bağırıyor ben buradayım diye :/

      Sil