Project 10 Pan #4# Sonuç

10:00

Taaa Nisanın sonunda bir Project 10 Pan başlatmıştım. Artık bitireyim de yenisine başlıyayım dedim :)




1) Flormar Primer: Bunu bitirebildim. Kokusunu pek sevmemiştim, pek işe yaramıyordu da. Belki kuru ciltlerde daha iyi sonuç verir.

2) Pastel Fondöten: Bana o kadar koyu ki rengi bir damla kullanarak hazırladığım karışım iki hafta kadar gidiyor. Bu sonsuza dek benimle kalacak galiba.

3) Oriflame Very Me Fondöten: Çok çok açık tenli olmama rağmen bu fondötenin en açık rengi bana bile açık geldi. Bu yüzden renk açma işleminde kullandım. Az kaldı bitmesine, içini kesip kalanını kaba aktaracağım sadece. Yazın cildim düzeldiği için günlük makyajda fondöten, bb krem kullanmıyorum artık.

4) Oriflame Far: Bu paleti dayanamayıp attım diye hatırlıyorum. İçindeki yeşili bitirdim, pembe beni dayak yemiş gibi gösterdiği için kullanamadım pek, sarı da sevmediğim için elimde tutmam mantıksız olacaktı. Pigmentasyonu yoktu zaten, kazıyordum farı.

5) Oriflame Yeşil Maskara: Bu maskara ne kurudu ne de bitti. Hala kullanıyorum. Hatta her hafta bir gün bunu kullanmaya çalışıyorum. Pek yeşil yapmıyor kirpikleri.

6) Oriflame Tender Care: Bunu bitirmeyi başardım.Hatta karamellisine bile geçtim. Başucumda duruyor, geceleri yatmadan kalın bir tabaka sürüyorum dudaklarıma her gün. Bu tender care'ler çok bereketli, küçük gözükmesine rağmen bitmek bilmiyor.

7) Rimmel London 14 Days Treatment: Bunun dibini görünce attım. Son kullanımlarda farkettim ki tırnağın uzama hızını iki kat arttırıyor.

8) Avon Serum: Bunu da bitirdim. Hiçbir etkisini görmedim.

9) Oriflame Peeling: Bunu bitiremedim maalesef. Bütün yaz yüzümü suyla yıkadım, iki haftada bir kil maskesi yaptım sadece.

10) Isana Saç Açıcı Sprey: Bunu da bitirdim. Artık duşta taradığım için böyle bir ürün alacağımı sanmıyorum.
11) Saatleri Ayarlama Enstitüsü demişim kitap olarak, onu bitirdim. Yazın üzerine dünyaları okudum, ama bir o kadar kitap aldığım için elimdeki kitaplar azalmak yerine arttı :(

Gelecek hafta yeni bir Project Pan başlatıp bu sefer hepsini bitirmeye çalışacağım :D


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum