Yeni Bir Ürün #57# Oriflame Pure Skin Body Wash

10:00

Herkese merhabalar :)

 Bu haftanın ürünü hala var mı kataloglarda bilmiyorum ama çıkarsa nasıl bir ürün olduğunu bilin istedim.




Sivilceli ciltler için üretilmiş bir ürün. Nasıl yüzümüzdeki sivilcelerden kurtulmak için sivilce kurutucu ürünler kullanıyorsak bu da vücuttaki sivilceler için. İçerisinde çok büyük olmayan tanecikler de mevcut. Mis gibi bir greyfurt kokusu size eşlik ediyor.


200 ml ürün başlı başına duşta kullanmak için az geldi bana. Ben duşumu bitirdikten sonra vücudumdaki sivilceli bölgelere uygulayarak kullandım. Kardeşim ve arkadaşım da kullandı. Fakat biz beğenmedik bu ürünü. Kardeşim ve arkadaşım sivilce yaptığını söyledi. Bende öyle bir etkisi olmasa da sivilcelerime hiçbir etkisi olmadı.

Yani tekrar bulursam alacağım bir ürün olmadı kendisi.


  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. Oriflame'in bazı ürünlerini beğensem de bazıları da kötü maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle ama yine de avondan daha güvenilir buluyorum ben, oriflame danışmanı olmanın getirdiği bir şey sanırım

      Sil