Kategoriler

12 Kasım 2015 Perşembe

Yeni Bir Ürün #56# Neutrogena Alkolsüz Tonik

Herkese merhabalar :) Bu haftanın konuğu bir tonik :)




Neutrogena'nın bu klasik serisini çok seviyorum. Bu alkolsüz toniği de her yerde aramama rağmen bulamamıştım. Fakat bizim okulun oradaki küçük bir kozmetikçide kardeşim bulmuş. Ben normalde alkollü tonikler kullansam da bu Neutrogena aşkı sebebiyle alkolsüzüne bir şans vermek istedim.


Ağzı biraz büyük yani dikkatli kullanılmazsa çok ürün gidebilir. Ben kışın cildimin iyice dengesizleşip yer yer kurumaya başladığı bir dönemde başladım kendisine. Su gibi bir yapısı var. Kokusu yok. Ben pek etkisini de göremedim. Belki alkollü toniklere alıştığımdandır ama yüzüme su sürüyormuşum gibi hissettim her seferinde.


Merak edenler için içeriği yukarıdaki gibi.

Tekrar alır mısın derseniz tekrar almam. Dediğim gibi su sürüyormuşum gibi hissettirdi. Başka bir özelliğini göremedim.


2 yorum:

  1. ilk toniklerimden biri bu canım ama hafif yapılı bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su gibi geldi o zmn ama şimdi cildim kurudu denesem severim belki ?

      Sil