Kategoriler

23 Kasım 2015 Pazartesi

Yeni Bir Oje #39# Essence Grunge Me Tender

Herkese merhabalar :) Bu hafta Essence'in sınırlı üretim bir ojesiyle buradayım. Sınırlı üretimdi ama ben koleksiyon kalktıktan sonra bulabildim. Essence standlarında eski koleksiyon ürünlerinin daha ucuza satıldığı bir bölüm oluyor genelde. Ben oradan bulmuştum iki ojeyi de. Koleksiyonun öbür ojesinin yazısı burada.




Bu sefer Essence bazı kullandım.


Her zamanki gibi iki kat sürdüm ojemi.


Süet yapıdaki ojenin üzerine hangi akla hizmet jel effekti veren oje sürdüm ben de bilmiyorum. Süet yapısı değişikti. Çabuk kurudu. Ama iki katta bile tam örtücülük sağlamadı. Jel oje de daha parlak olmasını sağladı ojenin.


Sonuç olarak bu koleksiyon renkleriyle gözümü boyasa da etkilerini sevmedim. Bulabilecek olsam bile tekrar alacağım bir oje değil kendisi.

Mutlu haftalar :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder