Kategoriler

16 Kasım 2015 Pazartesi

Yeni Bir Oje #38# Pastel 97

Herkese Merhabalar :) Bu hafta çok güzel bir mor oje var :) Pastelin 97 numaralı ojesi :)




Bu hafta kurutucu kullanmadım. Vaktim olduğunda kendi kendilerine kurumalarını beklemeyi tercih ediyorum. Zaten zemin ve iki kat oje ile üç kat sürmüş oluyorum kurutucuyla 4 kat oluyor ve dört kat daha çabuk soyuluyormuş gibi geliyor bana. Ama benim çabuk dediğim üç gün olduğu için bana bakmayın bence siz :D


Kalyon'un bu tırnak koruyucu ojesi işe mi yaramıyor yoksa ben mi çok fazla vitaminsizim karar veremedim. Bir de tek bir koruyucu kullanmadığım için hangisi işe yaramıyor onu da çözemedim daha. Ama yapısı hoşuma gidiyor. Çabucak kuruyor, kolay sürülüyor.


Ojenin rengine bayıldım. En sevdiğim renkler zaten bu lila mavi arası renkler.

Mutlu haftalar :)


1 yorum: