Kategoriler

1 Kasım 2015 Pazar

Yeni Bir Kitap #59# Dört

Herkese merhabalar :) Bu kitabı okuyalı bayağı oldu. Aslında yaz tatilinden önce alıp okumuştum. Lise hazırlıklara matematik dersi veriyorsanız böyle popüler kitapları öğrencilerden alıp okuma şansınız oluyor. Ben tüm uyumsuz serisini öğrencilerden aldığım gibi serinin dördüncü kitabı olan Dört'i de bir öğrencimden aldım. Alıp iki gün sonra geri vermem nedeniyle hepsi bana kitap getirir olmuştu sene sonunda (özledim kerataları :( )




Tabii ki ilk önce arka kapak;

Veronica Roth, dünya çapına çok satan UYUMSUZ serisine, okurların çok sevdiği Tobias'ın, yani Dört adlı karakterin gözünden yeni bir kitap ekliyor. TRANSFER, ÇÖMEZ, OĞUL ve HAİN başlıklarından oluşan dört hikayeye ek olarak Tobias'ın Tris'le yaşadığı çok özel anların kayıtlarını da içeren DÖRT, Tobias'ın geçmişe ve kalbinden geçenlere dair heyecan verici ipuçları barındırıyor.

Efsanevi UYUMSUZ üçlemesinin başlangıcına tanık olmaya hazır mısınız?


Benim Harry Potter'dan sonra en sevdiğim seri oldu Uyumsuz serisi. Tobias'ın ve Tris'in ilişkisini çok sevmiştim. Karakterlerin gerçekçi yazılmasını sevmiştim. Birbirleriyle kavga etmelerini bile sevmiştim. Bu kitap Tris Cesurlar'ın arasına katılmadan önceyle başlıyor. Tobias'ın neden Cesurlar'a katıldığını daha iyi anlamamızı sağlıyor. Sonra işin içine Tris giriyor. Kitabı okurken Tobias niye böyle yaptı ki dediğim birkaç nokta vardı. Roth bu kitapla o noktaları açıklığa kavuşturuyor.

Benim sevdiğim bir kitap oldu kendisi. Seriyi bozmadığı gibi açık noktaları birleştirmiş. Eğer seriyi okuduysanız bu kitabı da gönül rahatlığıyla okuyabilirsiniz. Eğer okumadıysanız ilk kitabın yorumlarına şuradan bakabilirsiniz. Ben genelde spoiler vermeden özetlemeye çalışıyorum kitapları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder