Kategoriler

20 Kasım 2015 Cuma

Yeni Bir Film #60# Batman & Robin

Herkese merhabalar :) Bu Hafta eski serinin son Batman filmi ile buradayım. Bakalım bu filmi nasıl bulmuşum?




Bu filmde Batman'i George Clooney oynarken, yardımcı oyuncularımız Dick rolüyle Chris O'Donnell ve Alfred'in yeğeni Barbara rolüyle Alicia Silverstone oluyor. Kötüler ise Mr. Freeze ile Arnold Schwarzenegger ve Poison Ivy ile Uma Thurman. Filme gelen herkesin bir şekilde süper kahramanlık yaptığı, gelenin geçenin Batman'nin kimliğini öğrendiği bir filmdi. Batman ile Robin aralarını düzeltmeye çalışırken Barbara'nın gelip Batgirl oldum ben demesi, Alfred'in herkese ayrı kostüm dikebilmesi, giyinme sahnelerinin garipliğiyle falan en garip Batman filmiydi.


Mr. Freeze ölümcül hastalığa yakalanmış karısını bir kapsülün içinde dondurup hastalığa bir çare arayan bilim adamıdır aslında. Film o kadar berbat ve o kadar sıkıcıydı ki Mr. Freeze olmaya tüm Gotham'ı dondurmaya onu neyin ittiğini hatırlayamıyorum maalesef. Poison Ivy ise bitkilerle ilgili araştırma yapan bir bilimkadınıyken, çalıştığı ortağının kötü deneyler yaptığını keşfeder. Ortağı ise onu öldürmek için bitki kimyasallarının içine atar. Ama Poison Ivy ölmez onun yerine bitkileri büyütebilen gizemli bir gücü olur. Ama o Gotham'a niye saldırıyor derseniz yine hatırlayamıyorum. Mr. Freeze ve Poison Ivy birleşip Batman'i ortadan kaldırmaya çalışırken Batman hem Robin ile arasındaki sorunları çözmeye hem de Batgirl'ün varlığını hazmetmeye çalışır.


Kostümcülere neden bu kadar kas ve Batgirl neden göğüsten ibaretmiş gibi sormak istiyorum. Kadını ve erkeği, ikisinin birden metalaştıran, değişik giyinme sahneleriyle bu nasıl bir film, ben ne izliyorum diye düşündüren, en kötü Batman filmi bence. Filmler gitgide daha kötü oluyordu zaten ama bu açık ara en kötüsüydü.O kadroya rağmen (Bence Batman rolüne en çok yakışan Geoorge Clooney oldu bu filme kadar) çok, çok, çok kötü bir filmdi. IMDB'de 3,7 almış ki ben 2'den yukarı vermezdim. Bu filmi izlemeyin direk yeni yapıma geçin bence.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder