Yeni Bir Film #59# Batman Forever

10:00

Herkese merhabalar :) Bu hafta üçüncü Batman filmiyle buradayım. İlk film için buraya, ikinci film içinse buraya bakabilirsiniz.





Bu filmde başrolde Val Kilmer var. Ve Riddler rolünde Jim Carrey. Sizi bilmem ama ben Jim Carrey'nin bu gençlik yapıtlarını çok seviyorum. En son Bay Evet'de izlemiştim ve eski tadı bulamayınca yeni filmleri izlemedim. Belki de Jim Carrey maratonu yapmalıyım. Batman'in aklını başından alan kadınsa bu kez Nicole Kidman. Kadroyu güzel kurmuşlar ama ortalamadan öteye geçmedi film benim için.



Seriye Robin'de katıldı bu filmde. Bruce Wayne'nin yetim bir akrobat olarak yanına aldığı Dick Grayson kısa sürede Bruce'un sırrını öğrendi ve Bruce'un bir yardımcıya ihtiyacı olduğunu düşünerek (Ve ailesinin intikamını alabileceğini düşünerek) Robin adını aldı. Kuştan geliyordu galiba Robin adı, filmde neden Robin olduğunu açıklıyorlar. Nicole Kidman'ın canlandırdığı Dr. Chase Batman ve Bruce arasında kalıyor ve Batman takıntısına rağmen Bruce'u seçiyor. Batman bir kez daha iki düşmanla aynı anda karşılaşıyor. Robin'in bu karşılaşmada bir faydası olup olmadığını ise izleyenlere saklıyorum :) IMDB'den  5,4 alan film benim gözümde de benzer bir puanda. Kadro iyi ama gitgide sıkıcılaşıyor filmler.


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum