Yeni Bir Dizi #68# Kiralık Aşk

10:00

Herkese merhabalar :) Bu haftanın dizisi yazın başından beri ayıla bayıla izlediğim Kiralık Aşk <3




Kendi halinde bir kız olan Defne, mütevazi bir yaşam sürerken bir gün abisinin para borcu nedeniyle zor günler geçirir. Abisinin hayatını kurtarması için gereken parayı nereden bulacağını kara kara düşünürken tanımadığı bir kadından gelen teklif tüm hayatını değiştirir. Kadın birini kendisine aşık edip evlenmesi halinde ihtiyacı olan tüm parayı Defne'ye vereceğini söyler. Abisinin hayatını kurtarmak için Defne detayları bilmese bile işi kabul eder. İş teklifini yapan Neriman İplikçi Defne'yi planları için hazırlamaya başlar. 


Büyük gün gelip çatar ve Defne evlenmesi gereken yanında işe başlar. Yanında çalıştığı kişinin onu işyerinde herkesin içinde öpüp işten kovulmasına yol açan Ömer İplikçi olduğunu ise çok geç öğrenir. Neriman'ın taktikleriyle  Ömer'i kendine aşık etmeye çalışırken kendi de yavaş yavaş ona aşık olur.


Defne'nin doğallığı tam dozunda dizide bu yüzden itici gelmiyor bana hatta bayıla bayıla izliyorum. Sakarlığın dozunu kaçırıp tatlı kız diye yutturmaya çalışmadıkları için sevdim belkide. Ömer'le kimyaları çok iyi tuttuğu için nefesimi tutup izliyorum diziyi. Saçımı kızıla boyatıp boyatmama konusunda gidip gelen düşüncelerim ise beyaz tende kızılın ne kadar güzel durduğunu bir kez de Defne'de görünce son buldu. Tabii kızıl saç için pürüzsüz beyaz ten de lazım benim tenim beyazdan çok kırmızı olduğu için bu aralar saçı boyatma işini askıya almak zorunda kaldım. 

Defne Ömer ikilisini nefesimi tutarak izliyorsam Neriman Koray ikilisini de kahkahalarla izliyorum. Neriman'dan çok Koray favorim tabii ki ama ikisi bir araya gelince öldürücü ikili oluyorlar. Koriş'in ağlama nöbetleri çok güzel bence :D

Yazıyı yazarken fark ettim ki Neriman Defne'yi kendi çevrelerinden birine çevirerek yanlış bir iş yapmış. O çevre Ömer'in ilgisini çekseydi çoktan birine aşık olurdu. Defne'nin onlardan farklı olması Ömer'i çekti. Diziyi anlatıyım derken bölüm kritiği yapmaya başlamam an meselesi bu dosyayı kapatayım artık :D

Bu senenin en eğlenceli dizisi bence. Kesinlikle şans verilmesi gereken dizilerden <3


                             

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum