Bitenler #30#

10:00

Herkese merhabalar :) Ekim ayının bitenleriyle buradayım :)




Yazıya artık ürün bitirmek için ekstra çaba harcamadığımı belirterek başlamak istiyorum. Bitsin diye bol bol kullanılan ürünlerin faydasından çok zararı olduğuna inanıyorum.


1) Taft Saç Köpüğü: Ben bunun dışı siyah olanını daha etkili buluyorum. O yüzden tekrar almam.

2) Oriflame Kuru Şampuan: Yaz tatile gitmeden önce hepi topu bir kere kullanmışımdır, tatilden bir geldim içi bomboş. Niye böyle yaptın anlamadım halbukisi sevmeye başlamıştım kendisini :(

3) Garnier Misel Su: Bioderma bana daha temizliyormuş gibi geliyor. Üstelik ikili Bioderma paketlerinden alınca onlar daha bile ucuza geliyor olabilir. Ama Bioderma'da da ben kırmızı kapaklıyı değil yeşil kapaklıyı sevmiştim belki Garnier'de de aynı şey söz konusudur. Elimdeki Bioderma bitsin karma ciltler için olanını denerim belki. Bu pembe kapaklısına hayır diyoruz biz (kardeş ve ben)

4) Bio True Solüsyon: Vazgeçilmezim. Kardeşim lens kullanamadığı için gözlüğe geçti artık tüm solüsyonlar benim :D


5) Avon Bronze Tan Maximazing Lotion: Ben neden böyle bir ürün almışım ki. Yanamıyorum ki maksimize edeyim. Dolu bir şekilde yıllarını geçirdikten sonra atılıyor kendisi.

6) Neutrogena Göz Makyajı Temizleyici: Biz bu ürünü sevemedik ya. Yves Rocher birinci tercihimiz şu anda. Ama Clinique ve Sephora deneme boylarını aldım onları deniyoruz şimdi.

7) Avon Eyeliner: Ben bu eyelinerdan da memnun kalamadım. Simsiyah yapamıyordu, geç kuruyordu ve kirpiklerime bulaşınca maskara sürmem imkansızlaşıyordu. En son kapağını kapatınca yarısı taşıp yere dökülünce dayanamadım attım.

8) Up Up In The Air Maskara: Arkadaşım Polonya'dan getirmişti. Yorumları yakında blogta olur.

9) Badem Yağı: Ben kirpiklerime bakım yapsın diye almıştım fakat gözlerimi yaktığı için kullanamadım. Sonra da kardeşim kirpiklerin uzun zaten boşuna uğraşıyorsun deyince saçıma kullandım.

10) Saç Bakım Yağı: Bim'den denemek için almıştım. Tüm saçımı çam ağacı kokuttu. Normalden bir el fazla yıkamama rağmen çıkartamadım kokuyu. Bir daha alacağımı sanmıyorum.

11) Colgate Optic White Diş Macunu: Signal White Now'dan sonra dişlerimdeki oluşan hassasiyeti geçirdi. Tekrar alırım büyük ihtimal.


12) İpek Kulak Pamuğu: Kulak pamukları gayet iyi yine gidip İpek aldık.

13) Kipa Islak Mendil: Elimdeki son iki pakedi kullanıyorum şimdi, gidip stok yapasım var ama stok yapmamaya çalışıyorum artık. Kipanın hem kokusunu hem ıslaklığını seviyorum.

14) Kruidvat Islak Mendil: Watsons'ta bir alışverişimde bir liraya düşünce almıştım. Ama çk kötü kokuyordu zor biterebildim :(

Kitap, dizi ve film üçgenine gelirsek;

- Bu ay hiç kitap bitiremedim. Otostopçunun Galaksi Rehberi aslında beş kitaptan oluşan bir kitap ve bitmiyor bir türlü.

- Film: Sadece Crimson Peak izledim. Onun da yazısını yazdım bile. Yazısı burada.

Dizi olarak: Heroes 3. sezon bitti sadece. İşe başladığım için pek film dizi izleyecek vaktim yok artık :/

Kasım bitenlerinde görüşmek üzere :)


  • Share:

You Might Also Like

4 yorum

  1. bol bol değil ama düzenli kullanmak önemli o zaman bitiyor ürün işte..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek düzenli ürün bitirdiğim söylenemez, her şeyde olduğu gibi onda da tembelim ben. Blogun adını tembel kız falan koysaymışım keşke :-S

      Sil
  2. kipa ıslak mendilleri çok seviyorum keşke kapaklı olsalar diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy evet çok iyi olurdu, ben ters çeviriyorum bir nebze de olsa hava almasını önlemek için kapağı açılıveriyor yoksa

      Sil