Kategoriler

11 Kasım 2015 Çarşamba

Bitenler #29#

Herkese Merhabalar :) Eylül ayının bitenleri ile elimde biriken bitenler yazılarını bitirmeye bir adım daha yaklaşıyorum.


Bu ay geçen aya göre daha fazla ürün bitirmişim. Bakalım neler bitmiş.




1) Johnson's Baby Şampuan: Ben genital bölge temizliği için kullanıyordum ama pek de emin değilim aslında, yapısına zarar veriyor olabilirim. Şampuan ve duş jellerinin zarar verdiğini kesinlikle biliyorum ama bundan emin olamadım. Bilen varsa beni aydınlatsın. Neyse efendim yerine Dalin'e geçildi.

2) Gliss Million Gloss Şampuan: Son şişeyi de bitirmenin haklı gururu içerisindeyim. Saçım düzeldi bu şampuandan sonra. Saçımı inanılmaz sertleştirdi bu şampuan. Maalesef bir daha alacağım bir ürün değil kendisi.

3) Flormar Dishy Deodorant: Kokusunu çok sevdim ama böyle sprey formlardan uzak duruyorum artık. Çevreye zarar veriyor ve küçük bir adım olsa da roll-on'lara geçerek bu adımı atmak istedim. Parfümünü deneyebilirim sonra.

4) Isana Saç Spreyi: Onarıcı özellikteydi. Öyleymiş yani. Pek bir olayını göremedim. Bunları saçımı tararken rahat açılsın diye kullanıyordum ama artık duşta tarıyorum saçımı o yüzden bir daha alacağım bir ürün değil kendisi.


5) Sephora Maske: Ben bu maskeyi nasıl kullanacağımı çözene kadar bu kurumuş gitmiş. Değişik bir kullanımı vardı, etkilerini bilemedim tabii yanlış kullandığım için. Yedeği var yanlış hatırlamıyorsam.

6) Kipa Islak Havlu: En en en sevdiğim. Hem yapısı güzel, hem kokusu güzel hem de ucuz. Makyaj yaparken yanımda duruyor elimi falan siliyorum.

7) Apaks Pamuk: Elimdeki son paketti. Yerine başka bir şey aldım ama bunun kalınlığını seviyorum o yüzden gene Apaks'a dönerim %90 ihtimal.

8) Benri Islak Havlu: Çantamda taşıyordum ama bu ellerimi yapış yapış bırakıyordu kullandıktan sonra  yüzden bir daha alacağımı sanmıyorum.

9) Benri Kare Pamuk: Bu kare pamuklar oje çıkarırken çok pratik oluyorlar. Yenisini aldım bile.


10) Seçil'ciğimin kendi karıştırarak yaptığı bir ojeydi fakat kapağında donmuş kalmış açamadım bir türlü o yüzden çöpe gidiyor :(

11) Rimmel London 14 Days Treatment: İlk haftamın yarısında fark ettim ki ağdalaşmış :( o yüzden attım, yenisini alma fırsatım olmadı ama uzama hızını iki katına çıkarıyor kesinlikle alırım ilk fırsatta.

12) Wellness Beauty Duş Jeli: Maalesef bu da alerji yaptı :( Harika bir kış kokusuydu yoksa.

13) Flormar Primer: Benim ne işe yaradığını anlayamadığım primer kendisi. Ne makyajın kalıcılığını arttırıyor ne de gözenekleri küçültüyor. Zaten bana göz farı bazı niyetine satmıştı çalışanlar. Cahillik dönemi işte :/ Koyu renkli fondötenlerin rengini açmak için kullandım. Bir daha alacağım bir ürün değil kesinlikle.

14) Benri Aseton: Artık sadece bunlardan alıyorum sanırım. Harika çıkarıyorlar ojeyi.

15) Golden Rose Maskara: Bu maskaraya bayıldım. Takma kirpik görüntüsü elde ettim her seferinde. Tekrar alacağım bir maskara oldu kendisi.

16) Lionesse Pudra Fırçası: Daha hiç kullanmamıştım bile ama oluk oluk kıl döktü. İlk kullanımla çöpü boyladı kendisi.

17) Oriflame Pudra Fırçası: Bir süredir kıl dökmeye başlamıştı.Geniş yelpaze şeklinde fırçasıyla geniş yanaklarıma rahatlıkla pudra sürebildim. Artık var mı bilmiyorum.

18) J&J Acuve Lens: En rahat ettiğim lensler. Ne yazık ki birini kaybedince öbürünü de attım yeni çifte geçtim :(

19) Oriflame Kapatıcı: Bu çift taraflı istenilen şekilde ayarlanan seridendi. Ben pembesini öbür tarafa takmak için almıştım ama cilt tonuyla hiç mi uymaz bir renk. Onu arkadaşıma vermiştim. Bu ince yapılı sarı kapatıcıyı da göz altlarıma aydınlık vermek için kullanıyorum fakat fırçası içine düştü :( Yoksa daha vardı içinde. İnce yapılıydı, tekrar alabilirim.

20) Signal White Now Gold: Bu signaller diş hassasiyeti yaptığından beri uzak duruyorum.

21) El Kremi: Baykuşa dayanamayıp Gratis'ten almıştım. İçinde gül kokulu krem vardı. Ama sertleşmiş krem o yüzden ben de attım. Tabii ki baykuşu atmadım, kremi kalıp olarak çıkartıp attım. Baykuşun içine başka krem koyup kullanmaya devam ederim.

Kitap, dizi ve filmlere gelirsek;
-Öncelikle bu ay hiç film izlemedim. Dizilere sarmışım, film çekmedi canım.
-Kitaplar: Kılıçların Fırtinası Kısım 2 ve Kargaların Ziyafeti Kısım 1 ve 2 bitirdim.
-Diziler: Once Upon A Time 4. sezon, Hell's Kitchen 3,4,5 ve 6. sezonlar ile Game of Thrones 1. sezon bitirdim.

Siz neler bitirdiniz?


2 yorum:

  1. baya bir ürün bitirmişsin canım genital bölge temizliğinde şampuan,bebek şampuanı,sabun,genital temizleyiciler ,mendiller vb şeyeri düzenli kullanmak zararlı canım,genital bölgenin ph i normal cildimizden farklı arada kullanılabilir ama düzenli kullanımda mantar gibi sorunlara yol açabilir.Genital ph'ını araştır ona uygun bir ürün dene ama onu da arada kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol hayatım kafamı kurcalıyordu bu durum. Araştırmamı yaptım sebamed aldım hem ph'ı uygun hem güvenilir diye, çok sağol ;)

      Sil