Kategoriler

4 Kasım 2015 Çarşamba

Bitenler #28#

Merhabalar :) Ağustosta bitirdiklerimle buradayım :)




Bu ay az bir ürün bitirdim. Bitirmek için deli gibi uğraşmadığımdan bitende az oluyor. Tabii bunda benim cilt ve saç bakımını aksatmamın da etkisi büyük.


1) Hobby Hair Mask: Bir toptancıdan 4 liraya mı ne almıştım. Aslında saçları yumuşacık yapıyor fakat kokusu bana pek hitap etmedi. Yazısı yakıda buralarda olur diye ümit ediyorum.

2) H&M Volume Maskara: Şubat ayında İstanbul'a gittiğimde hacim veriyor diye aldığım maskarayı yazın açmak kısmet olmuştu. İyi ki de yazın açmışım dedirtti. Çünkü yazın çok fazla maskara kullanmadım. İlk olarak pek bir hacim özelliğini göremedim ama her kıl fırçada kirpiklerim istediğim şekilde ayrıldığı için bunu pek dertte etmedim. Ama akşam evde çift fazlı temizleyicilerle temizlememe rağmen her yerime bulaştığını görünce ilk eksi notu aldı benden. Keza makyaj temizleme mendilleriyle de aynı bulaşmayı gözlemledim. En son kardeşim bir deneyeyim diye iki saatliğine sürdü ve yaklaşık yedi kirpiğini falan döktü. Pamuktaki kirpik sayısını gördükten sonra maskarayı attım zaten. Siz siz olun yeni koleksiyonunda falan varsa uzak durun.

3) Wellness Beauty Duş Jeli: Bu duş jeli de bende alerji yaptı ya :( Böyle kabartı ya da sivilce basması şeklinde olmuyor ama kaşıntıdan duramıyorum iki saat kadar. Kollarımı kremleyip havlulara sarıp beklemem falan gerekiyor. Halbuki çok güzel kokuyordu :(

Evet koskoca ay bunları bitirmişim. Çünkü yazın sıcağında hiç dışarı çıkmazken, tek yaptığım duşun altında serinlemeye çalışırken ürün kullanmadım pek. Cilt bakım ürünleri de (kremler vs.) cildime ağır geldi, nefes alamadığını hissettim resmen o yüzden kullanmayı bıraktım. Yüzümü jellerle değil de suyla temizlemeye başladım. Ve benim yağlı sivilce izli cildim en iyi yazını yaşadı. Cildim yağlıdan kuru karmaya döndü, sivilce izlerim geçti. Demek istediğim cildi yoruyoruz bu kadar ürünle sanırsam. Ben su dışında bir şey kullanmayınca toparlandı, kendine geldi cilt. Tek yaptığım belki iki haftada bir peeling yapmaktı onun dışında kozmetiksiz bir yaz geçirdim. Böyle de devam etmek istiyorum ama işe başlamam makyajı da beraberinde getiriyor. Ve cilt makyajı yaptığımda yüzümü jelle ya da sabunla yıkamazsam rahat edemiyorum. Şu anda Roza tedavisi gördüğüm için gene cildimde makyaj yok ama tedavi bittiğinde, yüzümdeki kızarıklıklar geçtiğinde (kılcal damar genişlediği için dedi doktor ayrıntıları hatırlamıyorum, ucu çıkmayan kırmızı sivilce mi ne yapıyormuş :( tekrar makyaj yapmaya dönerim. Hasta gibi görünüyorum çünkü. (Daha beyaz görünmek için özel bir şey yapıyor musun sorusunu duydum geçen yıl, evet o kadar beyazım)


Gelelim dizi, film ve kitaplara:
- Kitap olarak; Taht oyunları, Kralların Çarpışması Kısım 1 ve 2, Sana Soyundum, Popom Olmadan Asla, Buffy Albüm 3 ve 4 son olarak ta Kılıçların Fırtınası Kısım 1 bitirdim.
- Dizilerde; Hell's Kitchen 2. sezon, Penny Dreadful 2. sezon, American Horror Story 4. sezon ve The Originals 2. sezon bitti.
-Filmlerde ise; JFk, Batman Forever, Avengers Age of Ultron, The Others, Batman and Robin, Cabin in the Woods, Batman Begins ve Maleficent izledim.

Gelecek hafta Eylül Bitenleriyle biriken tüm bitenler yazılarımı yazmış olacağım.


2 yorum:

  1. hobby nin saç maskesini ilk kez duydum :) yorumlarınızı bekliyorum canım :)

    YanıtlaSil
  2. Watsons'ın saç cilaları çok daha iyi hayatım ortalama bir ürün ve erkeksi bir kokusu var

    YanıtlaSil