Kategoriler

29 Ekim 2015 Perşembe

Yeni Bir Ürün #54# Avon Dry Ends Serum

Herkese merhabalar :) 29 EkimCumhuriyet Bayramı'nız kutlu olsun :)

Bu hafta Avon saç serumu ile buradayım.




Bu serumu herkes bayıla bayıla argan yağlısı çok güzel dediği bir dönemde almıştım. Tabii ki yanlış ürünü aldım. Ama saç uçlarım kuru olduğu için tamamen kullanamayacağım bir ürün de değil.


Ben ıslak saç uçlarıma uyguluyorum. Çok çabuk emiliyor hatta yetersiz geldiğini düşünüp bir daha kullanıyorum. Belki parlak saç uçları iddiası kuru kullanımda geçerlidir çünkü ben öyle bir şey görmedim. Ama kuru saç uçlarımdaki çatal çatal görünümü bir nebze olsun düzeltti.

Peki tekrar alır mıyım? Büyük ihtimalle almam. Zaten ben pek Avon kullanan insan değilim. Arada canım sıkıldığında bakıyorum , kırk yılın başında ürün alıyorum. Oriflame temsilciliğim nedeniyle Oriflame ürünlerine daha aşinayım, bildiğim ürünleri almayı tercih ediyorum. Bunun mutlaka Oriflame'da karşılığı bir ürün vardır, onu alabilirim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder