Kategoriler

26 Ekim 2015 Pazartesi

Yeni Bir Oje #35# Flormar 246 Cream Silk

Herkese merhabalar :) Ben geri döndüm.Böyle devam edebilirim inşallah.






Tırnaklarım hala kısa olduğundan bakım ürünlerine ağırlık verdim birkaç hafta. Kısa tırnakta renkli oje ve koyu oje sevmiyorum ben tırnaklarımın biraz daha uzamasını bekliyorum renkli ojeler için. Bu bekleme sürecinde de bakım ojeleri can kurtarıcı oluyor.


Bu hafta Rimmel London'ın Stronger bazını kullandım. Tabii artık dışları değişti ama ben kendisinden çok memnunum :)


Sonra da iki kat Flormar 2246 Cream Silk sürdüm. Rengi varla yok arası çok güzel bir ten rengi.


Bu da gün ışığındaki rengi. Dediğim gibi tırnaklarım kısayken daha doğal tonları tercih ediyorum ve elde ettiğim en doğal görüntü bu ojeyle oldu sanırım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder