Bitenler #27#

10:00

Evet aylardan Ekim ama ben Temmuz ayında bitirdiklerimi anca yazabiliyorum :/ Yazlıkta internet yoktu ve geri dönünce de bir düzen oturtamadım ama bundan sonra buralardayım:D




Sabah akşam duşta olmama rağmen çok bir şey bitiremedim aslında. Bol bol film ve dizi izledim ama :D

1) Gliss Million Gloss Şampuan: Saçımı kuruttu benim. Ama bir kutu daha gelmişti onu kullanıyorum şimdi. Zaten günde iki kere duş aldığım için çabuk biter diyordum ama bereketli çıktı.

2) Yves Rocher Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisi: Güzel temizleniyordu, başka markaya geçtim ama geri dönebilirim.

3)  Duru Perfume Duş Jeli: Bu lotuslusundan bayağı bir vardı evde ama sonuncuları kullandım. Alerji yaptı bende sanırım kollarımı kaşındırdı.

4) Duru Fresh Duş Jeli: Duru duş jelleri bende genel olarak alerji yapıyor sanırım çünkü bu da kaşıntı  yaptı. Bir daha alacağımı sanmıyorum ama kokuları güzeldi.


5) Loreal Saç Kremi: Bu boyaların içinden çıkan saç kremleri harika kokuyor harika yumuşatıyor. Valla üretseler parasına bakmam gider alırım.

6) Oriflame çift Renkli Kapatıcı:  Bunu yazlıkta unutmuşuz, temizlikte bulduk. Bir tarafı yeşil, bir tarafı ten rengiydi. Güzel ürün tekrar alabilirim ilerde.

7) Theramed Diş Fırçası: Bu fırça hoşuma gitmedi, temizlemiyormuş hissi veriyordu.

8) J&J Acuve Lens: Çok memnunum bunlardan yumuşacık hiç acıtmıyor gözü.

9)Watsons Traş Makinesi: Ben bunu lazer öncesi kullanıyordum ama akıllı kardeşim makinada yıkadığı için bozuldu.

10)  Gilette Venüs Traş Bıçağı: Bu jilet bir harika.5 bıçaklı olduğu için pürüzsüz yapıyor, oynar başlığı sayesinde kendimi de kesmiyorum. Reklam gibi oldu biraz :D

11) Synsodyne Diş Macunu: Signal White Now dişlerimi iyice hassaslaştırınca tekrar Synsodyne’e döndük. 

Temmuzda bitirdiğim kitaplara gelirsek;
Kitap olarak sadece Swastika Geceleri ile Aile ölüsünü bitirebildim.
Dizi olarak; O Hayat Benim’in son sezonunu, Supernatural’ın 10. Sezonunu, Mutlu Ol Yeter’i, Criminal Minds’ın 10. Sezonunu ve  Hells Kitchen’ın 1. Sezonunu bitirdim.Film Olarak: JFK, Batman Forever, Avengers Age of Ultron, The Others, Batman And Robin ve Cabin in The Woods izledim.

  • Share:

You Might Also Like

3 yorum

  1. gelsin şimdi yeniler canım :) glissi ben çok sevmiştim ama günde 2 kere yıkanırsan ve şampuan duş jeli kullanırsan kaşıntı yapması normal ,cildini kurutuyorsun ve ph dengeni bozuyorsun bence az şampuan ve duş jeli kulan kaşıntıların geçer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok kuzum iki güne bir yıkandığımda bile kaşıntı yapıyor bazı duş jelleri. Gliss saçlarımın uçlarını çok kuruttu şimdi yeni yeni toparlanıyor. Bazıları alerji yapıyor nedenini bilmesemde. Eve o kadar çok yığmışım ki yeni almıyorum şimdi evdekiler bitsin diye, zor oldu ama stok huyumdan vazgeçtim

      Sil
    2. Yok kuzum iki güne bir yıkandığımda bile kaşıntı yapıyor bazı duş jelleri. Gliss saçlarımın uçlarını çok kuruttu şimdi yeni yeni toparlanıyor. Bazıları alerji yapıyor nedenini bilmesemde. Eve o kadar çok yığmışım ki yeni almıyorum şimdi evdekiler bitsin diye, zor oldu ama stok huyumdan vazgeçtim

      Sil