Kategoriler

13 Eylül 2015 Pazar

Bepanthol Cilt Bakım Kremi

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba :) Eylülün ortasına geldik bile ama ben hala tatil modundan çıkamadım :D Yazın trnd'den Bepanthol pakedi benim ve sevdiklerimin denemesi için yollandı. Yazlıkta sürekli suyun içerisinde ya bulaşık yıkarken ya denize girerken kuruyan cildimi nemlendirmek için Bepanthol'e güvendim bu yaz. Bakalım nasıl bulmuşum??





Gelen kutunun içinden tanıtım broşürleri, tanıtım kitapçığı, bir büyük boy ve 40 küçük boy Bepanthol vardı. açıkçası uzun süre gözümüz büyük boyu görmedi. Küçük boylar o kadar şeker ki :D Özellikle kardeşim geldi gitti küçük boyları sevdi :D



Kokusuz olduğunu söylüyor fakat büyük boyunda bir koku vardı. Küçük boylarındaysa o kokuyu alamadım. Büyük boy acaba yaz sıcağında mı bozuldu diye düşünmedim değil. Yapısına gelince, çok çabuk emiliyor elde yağlı bir his bırakmıyor. Ben el kremi olarak, dudak kremi olarak ve manikür yaparken etlerimi yumuşatmak için kullandım. Dudaklarım nasıl nemsiz kalmışsa sürer sürmez emdi kremi. Tırnak etlerimi de gayet güzel yumuşattı. Ben çok memnun kaldım. Büyük boyu bittiğinde %95 ihtimalle gider yenisini alırım.

2 yorum:

  1. küçük boyları eş dost severek kullandı.Büyük boyunu kullanıyorum bende.kremi çok sevdim ama testerların bu şekilde olması beni daha çok sevindirdi.Posette olunca olmuyor işte:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim bebek bepantholler diye diye dolaştı ortada :) poşette olsalar bu kadar tatlı olmazlardı

      Sil