Kategoriler

11 Temmuz 2015 Cumartesi

Project 10 Pan #4# Ne Durumdayım ??

Merhabalar :) Son başladığım Project 10 Pan'de ne durumdayım bir görelim diye yazıyorum bu yazıyı. Başlangıcına buradan bakabilirsiniz :)




1) Flormar Primer: Çok çok az kaldı. İki ya da üç pompa. Yazın cilt makyajı pek yapmadığım için bitemedi bir türlü.

2) Pastel Fondöten: Bununda dibinde çok çok az kaldı. Bundan bir gıdım diğerlerinden tomarla koymama rağmen bitmek üzere.

3) Oriflame Fondöten: Bu bitmişti ama eminim içinde daha birkaç kullanımlık vardır. Atmadım o yüzden.

4) Oriflame Far: Bunu son bitenlerimde attım :) Dayanamadım artık :(

5) Oriflame Maskara: Ben renkli maskara sevmiyorum yahu. Böyle simsiyah kirpiklerim olsun istiyorum. Bitemedi doğal olarak.

6) Oriflame Tender Care: İnanması zor ama bitti :D Bitenlerimde bulabilirsiniz.


Rimmel London 14 Days Treatment: Bunu 14 gün boyunca düzenli kullanayım diye yazmıştım. kullandım, hatta tırnaklarım çok güzel uzadı. Ama sonra yine kırıldı :( Bir daha başlayacağım :(

Avon Saç Serumu : Bunu bitirmeyi başardım :O Buradaki bitenlerimde okuyabilirsiniz.

Oriflame Maske: Tabii ki yapmadım. Elimin altına koyayım bari.

Isana Sprey: Saçlarımı artık banyoda taramama rağmen bunu arada kullanıyorum. Eve gelen arkadaşlarım falan da kullanıyor. Bitmedi ama yarıladım.

Hiç uymadığım Project Pan'ım böyleydi işte :(

3 yorum:

  1. eh yine de baya bitirmişsin :) formar primer nasıl mat mı ışıltılı mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mat, krem gibi. Silikonlu bir yapısı yok bence makyajı da tutmuyor. Belki kuru ciltler için daha iyidir bilemedim, benim cildim yağlı olduğu için hiçbir etkisini göremedim ben

      Sil
  2. Kolay gelsin. Project pan yapmak oldukça zor.

    YanıtlaSil