mim

Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey

17:43

Sevgili Makyaj Böcüsü ve MakeUp By Me  tarafından "Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey" projesine dahil oldum. Bu projeye katılmak isterseniz aşağıya blog adresinizi bırakabilirsiniz :)

Makyaj Böcüsü projeyi şöyle anlatmış:

Hemen projeyi anlatayım ; davet eden kişi kendisini davet eden kişinin sorularına yanıt verdikten sonra kendiside sorular hazırlayıp yine bir başka 15 kişiyi bu projeye davet ediyor 

��projedeki amaç 'link build-up' olarak geçiyor bu tür yazılara konulan blog linkleri sayesinde google arama motorunda yüksekmenizi sağlıyor
��format nedir?  : yazısını yayınlayıp sizi bu davet eden kişiyi mutlaka blog yazısına linkini dahil etmelisiniz (yani benim) bende sizi blogumda yazdığım yazıya linkinizi dahil edicem kimse karşılıksız birşey yapmamış olucak
��faydası: blogunuza gelen dışarıdan linkler sayesinde google arama motorunda blogunuz dahada yukarı taşınır 15 kişi davet ederseniz 15 kaynakta blogunuzun linklenme söz konusudur buda süper bi olay


Sorulara Geçersek: 
1. En sevmediğin özelliğin / özelliklerin: Çoook tembelim. o kadar tembelim ki okulu nasıl bitirdim bilmiyorum :(

2. Takıntıların var mı? Varsa neler? Eğer temizlik yaparsam tam yapmak isterim, düzenli, her şey yerli yerinde, her şey tertemiz. Yarım bırakmaya gelemiyorum. Bu yüzden başlamamayı tercih ediyorum :D Bir de kitap okumadan duramıyorum. Elimin altında okuduğum bir kitap mutlaka olmalı.

3. Yaptığın en çılgınca şey?  Pek çılgınca bir şey yaptığım söylenemez. Zaten çok düşünen biri olarak aniden bir şey yapmam mümkün değil pek. Başkalarına aniden yapıyormuşum gibi gelse de ben hakkında uzun uzun düşünmüşümdür. Dokuz Eylül'de okurken derslere girmeyi bırakıp tekrar sınavlara hazırlanmıştım kendi kendime. Eğer kazanamasaydım evde savaş çıkardı muhtemelen :( Neyse ki kazandım :)

4. Sürekli anlatamadığın ama hep anlatmak istediğin bir başarın var mı?  Yata yata iki üniversite bitirdiğimi söylemiş miydim? 

5. Moralin bozukken kendini şenlendirmek için yaptığın bir şey var mı?   Bol bol çikolata, bir komedi dizisi, ya da Doctor Who. Kendimi gaza getirmem gerekiyorsa  da Muse - Survival.

6. “Bugün gelse dünyayı yakar, onunla kaçar giderim” dediğin bir ünlü var mı? (Türk / Yabancı farketmez)  Tom Hiddleston <3 Mükemmel insan ( Burada yazar gözlerinden kalpler çıkarıyor)

7. Sana şans getirdiğini düşündüğün bir şey var mı? (Obje, hareket, kişi vesaire her şey olabilir)  Şans getirsin diye sürekli yanımda taşıdığım bir şey yok ama evden çıktıktan sonraki beş dakika bana günümün nasıl geçeceğini anlatır. Yola çıkar çıkmaz dolmuş gelirse, günümün şanslı olacağına inanırım mesela. Ya da kıl payı dolmuşu kaçırırsam günümün kötü geçeceğine inanırım. Bir günüm kötü geçerse ertesi gün şanslı olacağına inanırım.

8. Hayalindeki meslek ve nedeni.  Olay yeri incelemede çalışmak isterdim. Hep bu C.S.I'lar yüzünden :D O köprünün altından çok sular aktı, şimdi tek hedefim iyi bir istatistikçi olmak.

9. Evde tek başına kaldığında yaptığın ama kimseye söylemediğin şey ne?  Pizza söylüyorum. Hiç değişmez :D Filmle çok güzel oluyor :D

10. En sevdiğin film/ler? Korkunç Bir Film Üç ve Zırtapoz.

11. Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu  Kendime en yakın bulduğum ünlü ya da grup sorulabilirdi mesela :) Cevabım da Muse olurdu. Üzgün de olduğum da, mutlu da olduğumda kendimle özdeşleştirdiğim bir şarkılarını mutlaka buluyorum. Altı yıldır bıkmadan, usanmadan dinliyorum :) 

 

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. merheba :) bloğunu takibe aldım http://apaydindunyam.blogspot.com.tr/ ) vaktin olursa sayfama uğrarsan sevinirim sevgiler :)

    YanıtlaSil