Bitenler #26#

10:00

Herkese merhabalar :) Sonunda bu bitenleri bir düzene sokmaya başardım :) Adım adım birer gün birer gün geriye ala ala ay başına getirmeyi başardım :)

Çok ürün bitireyim diye bol bol kullanma alışkanlığımdan da vazgeçtiğimden beri bir rahatlık geldi :) Artık çok alışverişte yapmıyorum, sadece ihtiyacım olanları almaya çalışıyorum. Tabii ojede falan ihtiyaç pek olmuyor ama onda da çok geniş bir stokum olduğu için yenisini pek almamaya çalışıyorum. Yani benzer tonlarda 5 bordo oje varken altıncısını almak saçma oluyor. Yine de elimde olmadığını bildiğim birkaç rengi almadım değil.




Bakalım 2 Haziran- 31 Haziran arasında neler bitirmişim :D


1) Avon Senses Winter Cocoon Duş Jeli: Çok gzüel odunsu bir kokusu var diye okuyunca, o ay katalogta da görünce hemen almıştım. Beklediğim etkiyi bulamadım. Ağır ama aynı anda hafif bir kokusu var. Daha doğrusu hiç kalıcılığı yok, duşta bile koku kaybolmaya başlıyor. Ben daha çiçeksi kokuları seviyorum zaten. Tekrar almam. Yazısı burada.

2) Flormar Bliss Deodorant: Flormarın sitesinde 2 liramıydı, 3 liramıydı neydi, dört farklı çeşidini almıştım denemek için. Artık böyle sprey deodorant formunda ürün kullanmak istemiyorum, doğaya ufakta olsa bir katkım olsun. Elimdekileri atmayı sevmediğim için önce bunları kullanıyorum. Yazın ferah ferah gidiyor. Bliss'in kokusu iyiydi ama şimdi bunun pembesini kullanıyorum o çok daha güzel. Kardeşim bayılıyor kokusuna :D

3) Loreal Pure Zone Yüz Temizleme Jeli: Kardeşim almıştı ama memnun kalmayınca ben bitirdim. Benim için güzel bir üründe daha önce de kullanmıştım zaten.

4) Nivea Duşta Vücut Kremi: Biz bunu bir senede anca bitirdik. Kuru cildimiz olmadığından mıdır nedir süründü elimizde. Bir de ben düzgün durulayamadım mı bilmiyorum ama kaşıntı yaptı bende.


5) Neutrogena Alcohol-Free Toner: Bunu Neutrogena'nın klasik serilerine olan aşkımdan almıştım. Yağlı ciltte hiçbir etkisi yok maalesef. Yarısına gelince içine çay ağacı yağı damlattım biraz, öyle bitirdim. Ben alkollü tonikleri seviyorum.

6) Parmex Aseton: Bu asetonlarda çok bir özellik aramıyorum koyu renkleri benri ile çıkarıyorum zaten. Kötü değildi ama.

7) Şelale Aseton: Parmex daha iyiydi sanırım. Bu biraz çabuk bitiyor gibi. Kardeşimde kullanmaya başladığından olabilir tabii. Bunu pompalı şişeye aktardım ben çok daha rahat oluyor.

8) Nivea Güneş Kremi: Bunu alalı en az iki sene olmuştur diye attım. Ben geçen sene bronzlaştıranından almıştım ama yazlıkta galiba, şimdilik dışarı çıkarken kardeş kendininkinden sürdürüyor zorla.


9) Apaks Pamuk: Çok seviyoruz :)

 10) Kipa Islak Mendil: Sonuncuydu. Bir tane Watsons'tan aldığım vardı onu kullanıyorum şimdi ama bu hem güzel kokuyor hem de yapısı güzel.

11) Oriflame Milk & Honey Sabun: Yukarıaki tonik bitene kadar kullandım sonra el sabuna döndürdüm. Zaten yüz için değil hangi akılla kullandıysam :(

12) Duru Parfume Duş Jeli: Güzel bir kokusu var ama tekrar almalıyım dedirtmedi bana. Bu testerlardan daha çok var.

13) Oriflame Tender Care: Sonunda bitirdim  !!! Karamellisine geçtim :)

14) Oriflame Far : İçerisinde Yeşil, sarı ve pembe renkler vardı. Yeşil ve pembenin dibini gördüm ama pek sevmediğim renkler, farda kahverengiye kaydım artık, sıkılıp attım.

15) Signal White Now: Sensodyne'e geçtik. Hassasiyet yaptı benim dişimde sanırsam.

16) Loreal Saç Kremi: Bu saç kremleri bir harika ama çok koyu kıvamlılar var çıkarmakta zorlandım biraz.

17) Himalaya Neem Özlü Yüz Temizleme Jeli: Bu da Garnier'inki de bana Normaderm'i hatırlattı. onun dışında belirgin bir fikrim oluşmamış.

Temmuz bitenlerinde görüşmek üzere :)))



  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. indirim öncesi iyi oldu be senin için gelsin yeniler o zaman :)
    blog:http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/
    ins:https://instagram.com/evintekkizimona/

    YanıtlaSil