Bitenler #25#

16:36

Ders çalışmamak için her şeyi yapan blogger geri döndü :D Sadece bitenler yazısı yazmaya ama :(




Bakalım 3 Mayıs- 1 Haziran arasında neleri bitirmişim ??


1) Loreal Paris Excellence Creme 9 Numara Sarı: Arkadaşlarla markette gezerken ani bir ilhamla saçımın rengini açacağım dedim ve hep beraber bunu seçtik. Koyu saçlarda koyu sarı yapıyor tabii ki bu renkle alakası olmadı. Saç diplerim saç uçlarımla aynı renk oldu :D Gidip bir daha alır mıyım? Ben en iyisi bi kuaföre gideyim renk için :D

2) Loreal Elseve Nem Kolajen Saç Kremi: Ben tam şampuanımı değiştirmiştim ki Fikrimühim'den Gliss paketi geldi. Tabii denemek için ona geçtim. Yanında saç kremi olmadığı için saç kremim sabit kaldı. Kardeşim nem kolajenden sıkılmış bu bitince arı sütlüsüne geçti.

3) Isana Kuru Şampuan: Bir ara yazısını yazıcam inşallah. Etki olarak güzeldi Elidor ve Superdrug'tan kat kat iyiydi ama hem Rossmann ters kalıyor hem de yeni ürün denemek istediğim için Oriflame'ın kuru şampuanını aldım. Hoş yazın kurumaya fırsatı kalmadan tekrar yıkıyorum sıcaktan, değil yağlanmasına izin vermek...



4) Isana Mangolu El Sabunu: Bu sabunu kullanmak için önce elleri ovalayıp sonra suyla köpürtmek gerekti. Benim gibi sabunu alıp suyun altına sokan biri yarısını boşa götürdü. Başka sabun aldık şimdi. Bir daha almam.

5) Kipa Islak Mendil: Vazgeçilmezim :D Yenisi açıldı bile. (Ne stok yapmışım arkadaş bir yıldır bitmiyor)

6) Apaks Pamuk: Benri'dense Apaks'ı daha çok sevdik kardeşimle biz. Son paketi de kullanınca kardeşim 5 tane kapmış gelmiş :D



7) Saç Jölesi: Ben saçımın jöle tutmadığını anlayalı en az beş yıl oluyor bu daha eski demek ki. Ev yapımı tuzlu sprey için kullandım birazını ama kurumuş kalmış kalanı.

8) Avon Dry End Serum: Pek bir etkisini göremedim. Bir daha almam.

9) F&S Gözlük Mendili: Biraz sulu ama seviyorum. Paketi çok bereketli bitmek bilmiyor.

10) Signal ve Colgate Diş Macunları: İkisinden biri diş hassasiyeti yaptı bende. Bende son alışverişimde Sensodyne aldım biraz ara vericem kullandığımız bitince. Küçük olunca çabuk bitiyorlar seviniyor insan :D

KİTAPLAR:

Bu ay sadece Saatleri Ayarlama Enstitüsü'nü bitirmişim. Biraz vasat bir kitaptı, yazısı gelecek bir ara.

DİZİLER:

Kardeş Payı: Geçen ay bir solukta bitirdim Kardeş Payını :) Türk işi komedileri seviyorum :)

Dollhouse: Yazısını yazayım diye ilk bölümü izlerken bir de baktım ilk sezon bitivermiş :D Bende tamamını bitiriverdim. Yazısı burada.

The Vampire Diaries: Geçen yaz ilk sezondan tekrar başlamıştım, 6. sezonu bitirdim :) Yazısı burada.

The Big Bang Theory: Bir haftada bitirdiğim dizilerden biri daha :D 8. sezonunu bitirdim.  Yazısı burada.


FİLMLER:

Gurur ve Önyargı: Bayıla bayıla okuduğum kitabından sonra filmini de izleyelim dedik, ama kitabı daha güzeldi. Bay Darcy filmde çok donuktu. Yazısı gelecek :) Kitap yazısıysa burada.

Bu ayın bitenleri de böyleydi. İçlerinde sizin kullandığınız, okuduğunuz ya da izlediğiniz var mı??

  • Share:

You Might Also Like

4 yorum

  1. HASSASİYETİ SİGNAL YAPMIŞTIR BEN DE DE HASSASİYETE NEDEN OLDU

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ondan şüpheleniyorum. Çabuk geçer inşallah :(

      Sil
  2. Bitenlerin yerine şimdi gelsin yeniler *-* En sevdiğim :D

    YanıtlaSil
  3. Okumaktan en çok keyif aldığım yazıdır bitenler. Ne yazık ki yazmaya da bir o kadar üşeniyorum. Merak edersen ben de bloguma beklerim seni.

    YanıtlaSil