Kategoriler

6 Mayıs 2015 Çarşamba

Bitenler #24#

Herkese Merhabalar :) Bir bitenler yazısıyla daha buradayım :)




4 Nisan - 2 Mayıs arasında neler bitirmişim bir bakalım :)


BAKIM:

1) Signal Diş Fırçası: Açıkçası pek memnun kalmadım bu fırçadan. Dişimi fırçalarken yeterli gelmedi bana dilimi fırçalarken de her seferinde midem ağzıma geldi :( Bir daha almam.

2) Signal White Now Gold: o bahsedilen anında beyazlık etkisi çok da aslında. Bu küçük boylar bitsin bir daha almam. Dişi de çürütüyor dediler emin olamadım riske almak istemiyorum.

3) Colgate Şeker Asidi Dengeleyen Diş Macunu: Kardeşim bundan çok memnun. Şeker asidini dengeliyor mu bilmiyorum ama temizlemesi güzel.

4) Flormar Eyeliner: Taa iki yıl önce almıştım. Değişik tasarımı sayesinde ele tam oturuyordu. Hala renk veriyor ama dipleri tam dolduramadığı için atıyorum.

5) Similar Parfüm: DKNY Be Delicious parfümün çakmasıydı. Güzel kokuyordu ama daha çiçeksi kokular seviyorum ben.

6) Flormar Maskara: Bir tarafı yeşil bir tarafı siyah maskaradan oluşuyordu. Yeşil artık renk vermez oldu zaten plastik fırçaları sevmiyorum ben. Siyah tarafı da üçüncü ayın bitmesine yakın kurudu. Siyah tarafın fırçasına bayıldım. Teker teker ayırıyordu kirpiklerimi. Gene Limited Edition olduğu için bir daha alamam ama bulabilsem mor olanını alırdım harika bir moru vardı.

7) H&M Kirpik Kıvırıcı: Maalesef hiç memnun kalmadığım bir ürün oldu. Rengine kanıp almıştım ama hiç iyi kıvıramıyor bence. Bir de kullanmaya başlayalı daha iki ay olmuşken üstü çıkıp duruyordu. Yerine Avon'un kirpik kıvırıcısını aldım.

8) Otacı Bitki Özlü Şampuan: Bir küçük paketi iki kullanımlıktı. O bitkisel kokusu koku tutmayan saçlarımda kaldı. Daha hedefe yönelik ürünler kullanmasam alabileceğim bir ürün oldu aslında. Ama Ben onarıcı ürünleri tercih ediyorum bu aralar. Ya da nem veren ürünleri.

9) Neutrogena Lip Balm: Güzel bir nemlendirmesi vardı fakat yarısında tadı değişmeye başladı. Yağlı yapısı dışarıda kullandırtmadı. Cıks bir daha almam.

10) Oriflame Göz Kalemi: Siyah olması gereken ama gri renk veren daha doğrusu vermeye çalışan kalemin sonuna kadar gelmeyi başardım. Zaten paletin içinden çıkmıştı.

11) Dudak Üstü Tüyü Zımbırtısı: Ne diyeyeyim bilemedim. Paslandığı için attım ben ama kuaför daha cazip geliyor bu iş için artık.


12) Kipa Islak Mendil: Her bitenlerimde var artık. Severek kullanıyorum.

13) Alouette Islak Tuvalet Kağıdı: Bu papatyalının kokusunu sevmedim daha iyi kokan var mı bakacağım.

14) Acuvue Lens: Ben J&J seviyorum lenste. Yenileri açıldı.

15) Avon Bright Start Fondöten: Tek hatırladığım bana koyu gelmesiydi. Kapatıcılığı hoşuma gitmemişti sanırım.

16) Wellmaxx Argan Yağlı Nemlendirici: Arkasında matlaştırıcı bakım kremi demiş ama matlaştırmayla alakası yoktu. Kokusu da hoşuma gitmedi.

17) Bebak Acıbadem Sütlü Makyaj Temizleyici Mendil: Cala mendillerle beraber favorim. Islaklığı yerindeydi göz makyajında da uğraştırsa da kalıntı bırakmadı. Tekrar alabilirim.

18) H&M Islak Mendiller: Olur da günün birinde İzmir'e H&M gelirse bu ıslak mendillerden almam. içerisinde sadece 10 tane vardı ve 2 liraydı fiyatı. Verimliliği az ürünün. Kokusu güzeldi ama.

19) F&B Gözlük Temizleyici Mendiller: İlk başta biraz ıslak olsalar da çok güzel temizliyorlar. Kokusu da güzel.

KİTAP:

Bu ay kitap olarak Uyumsuz serisinin son kitabı Dört'ü bitirmişim. Şu anda elimde Saatleri Ayarlama Enstitüsü var ama hem TEOG öncesi yoğunluk hem de kitabın yavaş ilerlemesi bitirmemi engelledi kitabı.

DİZİ:

O kadar dizi yazıyorum neden bitirdiklerimi de yazmayayım dedi. Bu ay Merlin'i bitirdim. Sonunda. Ben 4. sezonun başında hiçbir şey hatırlamadığımı fark edip tekrar baştan başlamıştım. Sonunda bitirdim. Sihir dizilerini severdim ama bu beş sezon aynı şekilde ilerledi. Sonunda Merlin azıcık aklını kullansaydı her şey daha farklı olabilirdi. O kadar insanın içinde hiç sevmediğim Gwen'in yaşaması da içimi acıttı. Kısacası bitirmek için uğraştığım bittiğine sevindiğim bir dizi oldu.

Continuum dizisinin de eksik iki bölümünü tamamlayıp 2. sezonunu bitirdim. Çok heyecanlı bir yerde kaldı. 3. sezona başlamak için sabırsızlanıyorum.

Bu aylık ta bu kadar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder