Project 10 Pan #4#

10:00

Herkese merhabalar :) Bir süredir aklımda olan Project 10 Pan'e sonunda başlamaya karar verdim.




Bu sefer kullanabileceğim ürünler seçmeye çalıştım. Saç, tırnak ve makyaj olarak da çeşitlendirmeye çalıştım. Uzun süredir galiba bir 6 aydır elimde olan ürünlerden almamaya çalışıyorum. Mesela maskara takıntım var ama elimde açılmamış 10 tane dururken 11.sini almak saçma geliyordu. Elimde var deyip geçiyorum artık. Elimde renklerini sevmediğim çok fazla far vardı. İstif sorunum nedeniyle atamıyordum, veremiyordum kullanmıyordum da duruyorlardı öyle. Bir ay boyunca kullanıp atmak gibi bir karar aldım ve saçma renklerin hepsini erittim. Tamam mavi seviyor olabilirim ama bana hiç yakışmıyor, elim hiç gitmiyor neden gidip almışım bilmiyorum da. Neyse işte kurban bayramından sonra böyle bir karar almıştım (Hem Nude Tude hem Meet Matt(e) aldım bayramda) ve elimden geldiğince uymaya çalıştım. Tabii ki arada kaçamağım oldu mesela boşta WnW Brulee far buldum 3 liraya affetmedim :D Ama genel olarak almıyorum artık, defterime not ediyorum (doldu taştı o defter) eğer elimdeki ürün biterse (şu ana kadar hiç olmadı) oradan başka bir şey seçiyorum. Kitap için de benzer bir uygulamam vardı bayağı bir kitabım var  ve daha da almaya devam ediyordum. Tamam kitap okuyan bir insanım kitap yazılarımda eskilerden yazmıyorum güncel yazı oluyorlar ama bir kitap okuyup beş kitap alır hale gelmiştim bir de öğrencilerimle yaptığım değiş tokuşları düşündüğünüzde dağ gibi kitap var evde okunmamış. Ben de elimdeki kitaplar bitmeden almamaya karar verdim. Uzun süre aldığım tek kitap kitap kulübümüz için aldığım aylık kitaplardı. Bu almama durumunu geçen hafta doğum günümde bozdum. Üç tane pastanın ve sıfır hediyenin olduğu bir gündü ve ben kendi kendime duygulanıp uzun zamandır aklımda olan tüm kitapları (Tamam tüm kitaplar değil öncelikliler. Tüm kitaplar bir kütüphane ediyor çünkü, kitapların ayrı defteri daha doğrusu defterleri var öyle söyleyeyim) Zaten okuduğum iki serinin bir sonraki kitaplarını aldım, tam bir yıldır almak istiyordum ama elimde çok kitap var diye erteleyip duruyordum, Harry Potter'ın ingilizcelerini getirmiş d&r zaten uzun zamandır aklımdaydı, İngiltere'ye gittiğimde neden alacakaranlık serisini aldım HP yerine diye hayıflanıp duruyordum ilk kitapla başladım. İndirimli kitaplardan da seçtim üç tane ilgimi çeken. Uzun süre yine kitap almam. Neyse çok konuştum bakalım neler seçmişim.


1) Flormar Illuminating Primer: Elimde iki tane cilt bazı var. Bunlardan biri Balm öbürü de resimdeki Flormar. Ben hiçbir etkisini görmedim açıkçası. Bana düşük göz kapaklarımdaki bulaşmayı önler diye vermişlerdi zaten. Satıcılara güvenmemek lazım. Beyaz olduğu için cilt ürünümün rengini açıyor ben de o amaçla kullanıp bitiririm sanırım.

2) Pastel Fondöten: Bu satıcıların derdi ne acaba. Cilt tonumla alakası olmayan bu ürünü mağaza ışıklarında kanıp almıştım. Bana o kadar koyu ki hiçbir şekilde tek başına kullanamıyorum. Sanki bu ürünü bana sattığında ben gelip tekrar senin lafını dinlerim.

3) Oriflame Fondöten: Bu fondötenin alınış amacı yukarıdaki Pastel ile karıştırılıp kullanmaktı. Bir gün işe giderken açık rengi nedeniyle çantama attım ve ne göreyim benim cilt tonumdan açık fondöten varmış dünyada. İş arkadaşlarımın "Cildinin rengini açmak için ekstra bir şey yapıyor musun?" diye sorduğu, güneşin hiçbir şekilde bronzlaştıramadığı en yakın durum olarak normal insana çevirdiği bir renkten bahsediyoruz arkadaşlar. Garnier BB krem'in light rengi bana bir 3 ton koyu öyle söyleyeyim. Haliyle esmer insanların toplaştığı Türkiye'ye en açık tonlarını getirmiyor firmalar. Oriflame'ın burada olma sebebi kullanamadığım tüm yüz ürünlerini açmak. Zaten severek kullamıyorum ama Pastel tek başına burada olsaydı ben çok saçma şekilde gezerdim. Bu üçlüyü seyahat kaplarının birinde karıştırıyorum, daha doğrusu bir parçacık Pastel'i benim cilt tonuma uyana kadar Flormar ve Oriflame'a boğuyorum.

4) Oriflame Far Paleti: İçerisinde pembe, yeşil ve sarı olan palet. Sarı dışındakilerin dibini gördüm zaten. Pembe benim beyaz tenimde yumruk yemiş görüntüsü oluşturduğu için karıştırıp kullanıyorum. Pigmentasyon olarak pek başarılı değil, zaten yıllar önce almıştım.

5) Oriflame Yeşil Maskara: Beyaz maskara bazı ile kullandığımda bile çok yeşil gözükmüyor. Elimde Flormar'ın yeşil ve mor maskaraları vardı onları bitirdim bir bu kaldı. İçlerinde en sevdiğim Flormar'ın mor maskarasıydı ama sınırlı üretimin sonunda almıştım bir daha bulamadım. Renkli maskaraları bitirip siyahtan şaşmamak istiyorum artık.

6) Oriflame Tender Care: Bu aralar dudak nemlendiricisi olarak bunu kullanıyorum. Kullanmayı unutmamak için koydum.


7) Rimmel London 14 Days Treatment: Sürekli soyulan tırnaklarıma hatırlatıcı olsun diye koydum. Şu 14 günü bir geçebilsem de oje sürebilsem tekrar.

8) Avon Daily Shine Saç Serumu: Dibinde az kalmış zaten. Pek bir etkisini göremedim ben. Banyodan sonra kullanayım bitsin diye koydum.

9) Oriflame Peel-off Maske: Bu maske kaç Project Pan gördü :P Şu anki çizginin yarısında falan tamamen hatırlatma amaçlı konuldu.

10) Isana Saç Açıcı Sprey: Artık saçlarımı banyoda taradığım için bu ürünler tamamen gereksiz benim için. Ama onarım özelliği var banyodan sonra saç boylarıma uygularım diye düşündüm.

Son olarak o kadar kitaptan bahsettim yukarıda bir tane de kitap ekleyeyim dedim son anda. Normalde kitaplar pek sürünmüyor elimde ama bazı kitaplar var ki elim gitmiyor resmen. Geçen sene bu kitap Milena'ya Mektuplar idi. Tam bir yıl sonra ise Saatleri Ayarlama Enstitüsü sürünüyor elimde. İki kitabı da ben seçmedim. Kitap kulübünün kitapları. Saatleri Ayarlama Enstitüsü'nün 5. sayfasında uyuyakaldım geçen. Hiç benlik değil. Zaten araya koca bir Uyumsuz serisi soktum ama artık kaçışım yok dedim başladım. Bu üç aylık Project 10 Pan'in sonunda bu kitap ta biter umarım.

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. umarım kısa sürede biter de istediğin ve sana daha uygun ürünlere kavuşursun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler hayatım :) Ten ürünleri sıkıntı oluyor Türkiye'de maalesef :(

      Sil