Yeni Bir Ürün #50# Alterra Concealer

10:00

Herkese merhabalar :) Bugünün konuğu Rossmann mağazalarında satılan bitkisel bir içeriğe sahip Alterra markasının kapatıcısı.




Öncelikle söylemem gerekir ki ben bu kapatıcıyı sivilcelerimde kullanmak için almıştım fakat göz altı içinmiş. Sonuna doğru farkettim çok yanlış kullandığımı. Sivilcelerdeki etkisine gelince, kapatıcı özelliği yoktu pek. Kalıcılığı da vasattı. Bu göz altı kullanımında da böyledir büyük ihtimalle kötü bir kalıcılığı var.


Bitkisel içerikli olduğu için pek hoşuma giden bir kokusu yoktu. Bayatlamaya hazır gibi bir kokusu vardı.

Zaten bir süre sonra yağı ayrıldı, Kötüleşti, bende attım.

Cep yakmayan fiyatı ve bitkisel olması ile tercih edilebilecek bir ürün fakat ben memnun kalmadım. Bu sebeple bir daha almayacağım.


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum