Kategoriler

16 Nisan 2015 Perşembe

Yeni Bir Ürün #49# Garnier Kafeinli Roll On

Herkese merhabalar :)

Bu hafta Garnier'in Kafeinli Roll-on'unu inceliyorum.




Kafeinli göz roll on göz altında oluşan şişkinlikleri indirmeyi vaat ediyor. Bunu sağlamak için de metal başlıklı bir bilye ve kafeini kullanıyor.


Genetik faktörleri tabii ki engelleyemez fakat sabah şişkinliğine iyi gelen bir ürün. Çabucak emilen hızlı bir yapısı var metal başlığın soğuk olması da şişleri indirmeye yardımcı oluyor.

Peki bir daha alır mıyım? Ürünü aldığımda göz altındaki şişliklerin yanında göz kapağımdaki şişlikleri de hedeflemiştim. Göz altında işe yarasa da benim istediğim etkiyi sağlayamadı. Şiş göz kapaklarım genetik ve herhangi bir şeyin etki edeceğini sanmıyorum ama diğer ürünleri denemeden tekrar geri döneceğimi sanmıyorum. Kim bilir belki göz kapaklarımı biraz da olsa düzeltecek bir ürün bulabilirim.

1 yorum:

  1. bence de işe yaramıyor. ve bütün gün o yapış yapış hissi geçmek bilmiyor :(

    YanıtlaSil