Yeni Bir Kitap #58# Pasaklı Tanrıça

10:00

Herkese merhabalar :) Bu haftanın kitabı Pasaklı Tanrıça. Çabucak biten bir kitap kendisi. Ben bir günde bitirdim :)




"Adım Samantha. Yirmi dokuz yaşındayım. Hayatımda hiç yemek pişirmedim. Yer silmedim. Toz almadım. Düğme falan da dikemem. Yapmayı bildiğim tek şey kontratları yeniden düzenlemek ve milyonlarca pound kar ettirmek."

PASAKLI TANRIÇA, hayatı biraz daha ağırdan alması gereken bir genç kızın hikayesi. Ki bu kızın artık kendini bulması, en önemlisi aşkı bulması gerekiyor. Ve elbette ki sözü edilen bu kızın, bir kenarda öylece durmasına alışkın olduğu ütü masasının ne işe yaradığını da artık uygulamalı olarak öğrenmesi gerekiyor.


Hayatında elini hiçbir ev işine sürmemiş başarılı avukatın, büyük bir yanlış sonucu içine düştüğü yeni hayatı anlatıyor kitap. Samantha'nın gözünden o kadar güzel anlatılmış ki elinden bırakamıyor insan. Dediğim gibi bir günde bitirdim kitabı. Kendini bulunduğu duruma adapte edebilmesine de bayıldım. Akıp giden bir romantik komedi arıyorsanız tam size göre bir kitap.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum