Yeni Bir Kitap #56# Kuralsız

10:00

Herkese merhabalar :) Bugünkü kitabımız Uyumsuz serisinin ikinci kitabı Kuralsız. İlk kitabın yorumuna buradan ulaşabilirsiniz.





Her seçimin bir sonucu vardır. Tris sevdiklerini -ve kendini- kurtarmak zorunda. Üzüntü, fedakarlık, kimlik, bağlılık, kurallar ve aşkla ilgili sorunlarla boğuşurken bu hiç de kolay olmayacak. Üstelik savaş başlıyor ve herkes tarafını seçmek durumunda. Ancak geri dönüşü olmayan bir yola giriyorsan, zafer getireceğini umduğun seçim, tüm hayatını altüst edebilir.


Ahhh bu kitapta Tris'ten nefret ettim. Aslında birazcık Dört'ten de nefret ettim. Genel olarak tam bir ergen kitabıydı bence. Herkesin kendi bildiğini okuduğu bir kitap. Ama Veronica Roth kitabın sonunu çarpıcı bir şekilde bitirmeyi başarmış. Merak içinde üçüncü kitabı bekliyorum. Bekliyorum derken kitap çıktı ben öğrencimi bekliyorum. Öğretmen olmanın en iyi yanı bir sürü kitabı almak zorunda olmadan okumak olabilir :D Ya da anlattığınızı kavradığında gözlerinde beliren ışık. İkisi de tercihimdir :)

Mutlu pazarlar :)

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Üçüncü kitabı okuduktan sonraki yorumunu çoook merak ediyorum :))) serinin bomba kitabı olduğunu söyleyip meraklandırayım seni

    YanıtlaSil