Yeni Bir Kitap #55# Uyumsuz

10:00

Herkese merhabalar :) Siz bu yazıyı okurken ben YDS'de olacağım. Bana şans dileyin.




Beatrice Prior'un Chicago'sunda toplum, her biri belli bir erdemi yaşatmaya adanmış beş topluluğa bölünmüş durumda. Dürüstlük, Fedakarlık, Cesurluk, Dostluk ve Bilgelik. Her yıl, belli bir günde bütün on altı yaşındakiler, hayatlarının geri kalanında birlikte yaşayacakları grubu seçmek zorunda. Beatrice, hem ailesiyle kalmak, hem de kendi benliğini bulmak istiyor ama ikisini birden seçemez. Bu nedenle kendisi dahil, herkesi şaşırtan bir seçim yapıyor.

Genç yazar Veronica Roth heyecanlı seçimler, kalp kıran ihanetler, kan donduran sonuçlar ve beklenmedik aşklarla dolu karanlık bir geleceği anlatan gerilim serisinin ilk kitabıyla edebiyat sahnesine çıkıyor!


Uzun zamandır ilk defa bu kadar etkilendim bir gençlik serisinden. Tabii ki öğrencilerimin tavsiyesiyle başladım kitaba ama filmini yaptıklarından beri merak ediyordum ve beni bilirsiniz filmden önce kitabını okumayı seviyorum. Bu yüzden hala Game of Thrones'a başlayamadım ya. Neyse, kitap akıcı çabucak bitiyor ve hemen ikinci kitaba geçmek istiyorsunuz. Ama ilginç bir şekilde benim kitaptaki favorim başroldeki Tris değil de Dört oldu. Gerçi Dört çok sevilmiş galiba ki kendi kitabı çıktı.

Küçücük bir kıyaslama yaparsam tabii ki ilk sırada Harry Potter var (Always <3) sonraki sıraya gönül rahatlığıyla Uyumsuz serisi geliyor. Üçüncü sırada Açlık Oyunları var, düşüşünün sebebi her kitapta heyecanı kaybetmesi bana göre. Dördüncü sırada Alacakaranlık serisi ve son sırada Labirent serisi var, Kitap çok saçma geldi öyle ki Alacakaranlık'ın altına düştü. Tabii ki bunlar kitap sıralaması ve tamamen kişisel zevkime göre. Filmlerde değişiklik olabilir. Labirent'in filmi güzel diyorlar ve Dylan O'Brian oynuyor dopru olma ihtimalleri var yani. Açlık Oyunları serisi de filmlerde daha güzeldi. Uyumsuz'un filmini daha izlemedim izleyince bir sıralama da film için yaparım. Neyse çok konuştum yine.

Mutlu pazarlar :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum