Kategoriler

24 Nisan 2015 Cuma

Yeni Bir Film #53# Batman

Herkese merhabalar :) Bu hafta bir serinin ilk filmiyle buradayım. Gerçi seri tekrar tekrar çekildi, bu kadar geriden başlamak zorunda değilsiniz ama ben takıntılı biri olarak en başından izlemek istedim. Yenisinden izlemek isteyenler 2005 yapımı Batman Başlıyor ile başlayabilirler sanırım.




Filmleri hiç izlemesem de hikayeyi ben bile biliyorum. Ama bilmeyenler için kısa bir özet; Gotham City'de yaşayan Wayne ailesi bir tiyatro çıkışı ara sokakta kıstırılır ve öldürülür. Geriye sadece savunmasız çocukları Bruce kalmıştır. Yıllar geçer ve Gotham City'de suç oranı artar. Polisin çözüm bulamaması üzerine Bruce Wayne işleri kendi halletmek için kolları sıvar.


Bu ilk filmde Bruce Wayne'i Michael Keaton oynuyor. Tabii ki Batman'lerin vazgeçilmezi Joker'i ise Jack Nicholson. Kadroyu güzel kurmuşlar. Kim Basenger'da var filmde. Yönetmen ise Tim Burton. Ve Tim Burton'ın vazgeçilmez müzisyeni Danny Elfman. Elfman bu filmin müzikleriyle Grammy almış.


Jack Nicholson harika bir Joker olmuş. Karakterin hakkını vermiş kendisi. Bakalım daha ilk filmdeyiz üzerine çıkacak bir oyunculuk mutlaka çıkacaktır.


İlk film olmasına ve çok eski olmasına rağmen filmi beğendim ben. Devam filmini de bir an önce izlemek istiyorum.


3 yorum:

  1. ilk film mi bu en güzellerinden biriydi ve jack nicholson hakikaten süperdi.. adam tam bir karakter sihirbazı zaten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha ilk filmi haricinde izleyemedim ama Jack Nicholson harika bir oyuncu

      Sil
    2. Ben daha ilk filmi haricinde izleyemedim ama Jack Nicholson harika bir oyuncu

      Sil