Kategoriler

28 Nisan 2015 Salı

Yeni Bir Dizi #63# Witches Of East End

Herkese merhabalar :) Bu haftaki dizimiz fantastik bir dizi.




East End'te oturan Beauchamp'lar kendi hallerinde yaşamaktadır. Anne Joanna'nın kızları Ingrid ve Freya'dan sakladığı bir sır vardır. Beauchamp'lar cadıdır. Yıllar önce lanetlenen kızlarını lanetten kurtarmak için Joanna elinden gelen her şeyi yapmaktadır. Bu lanete göre kızları her zaman 30 yaşını göremeden ölmekte ve tekrar dirilmektedir. Büyüsüz sade bir hayatın kızlarını koruyacağını düşünen Joanna'nın planı kendilerini ziyarete gelen kardeşi Wendy nedeniyle tehlikeye girer.



Ben daha ilk sezonunu izleyebildim dizinin. Ve dizi boyunca büyük kardeş Ingrid'den nefret ettim. Neden bilmem çok itici geldi bana. Diziye Channing Tatum'un eşi Jenna Dewan Tatum (Freya) için başlamıştım tabii sihir içermesi de yeterli bir sebep benim için. Teyze Wendy karakteri de eğlenceli bir karar olmuş. Tabii ki baş roldeki Freya iki erkek arasında kalıyor. The Vampire Diaries etkisi burayı da vurmuş sanırım çünkü iki kardeşe aşık oluyor. Daha doğrusu rüyalarında gördüğü erkeğin nişanlısının erkek kardeşi olduğunu öğrendiğinde arada kalıyor. 

Dizi ikinci sezonun sonunda iptal edildi. Zaten ikinci sezon onayını alması beni şaşırtmıştı. Tamam vasat değil ama çok güzel de değildi bana göre. Freya - Killian ilişkisi için izliyorum ben. 


                                 

1 yorum:

  1. bu ara orijinals izlediğim için hem cadı hem vampir dozumu bol bol alıyorum :-))

    YanıtlaSil