Yeni Bir Dizi #62# 2 Broke Girls

10:00

Herkese merhabalar :) Bu hafta bir sit-com konuğumuz.




Caroline Channing zengin bir babanın zengin kızıdır. İstediği her şey alınmış, paranın alabileceği en iyi eğitimi almış, babası sayesinde zengin yaşantısını sürdürmektedir.

Bir gün babası dolandırıcılıktan hapse girer, devlet mal varlıklarına el koyar, Caroline beş parasız ortada kalır. Dahası bunca yıllık arkadaşları yüzüne bakmaz olmuştur. Ne yapacağını bilemeden New York'kun daha önce gitmediği bir bölgesinde durumu çözmeye çalışırken bir restorandın eleman aradığını görüyor ve işe başlıyor. Diğer garson Max durumunu fark edip ona yatacak yer bile veriyor.


Max'in yaptığı topkeklerin inanılmaz lezzetli olduğunu görünce Max'e bir teklifte bulunuyor; zengin olmak. Hayatı boyunca yoksulluk çekmiş Max bu ihtimalin üzerinde bile durmuyor ama Caroline'ın ısrarları sonucunda tamam diyor. Beraber başladıkları ortaklığın sonucunu ise her bölümün sonunda parasal olarak görebiliyoruz.


Dizide herkesin sevdiği karakter Max sanırsam. O kadar dobra ve eğlenceli ki bir an bile tempo düşmüyor. Max Caroline'a zor durumlarla baş etmesini öğretirken, Caroline'da Max'e insanlara güvenmeyi ve çabalamayı öğretiyor. Caroline her yıkımın arkasından tekrar ayağa kalkarak takdirimi kazandı.

Dizi şu anda 4. sezonunda ve devam anlaşmasını da yapmış. Komedi arayanların bir şans vermesi gerektiğini düşünüyorum.


  • Share:

You Might Also Like

4 yorum

  1. çok severek izlediğim dizilerden biri bu.. max'in halleri hakikaten çok komik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de severek izliyorum. Max'in herkese karşı iğneleyici konuşması çok eğlenceli :D

      Sil
  2. Bir kaç kez akşam yemeği vaktimde denk gelmişti. Eğlenceli bir dizi. Ama sürekli izleyecek kadar takip etmiyorum. O sırada ne varsa onu izliyorum :)
    Senin için bir mimim var. Yapmak istersen beklerim.
    http://cansudandunyaya.blogspot.com.tr/2015/04/mim-bir-kitap-olsam.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben takıntılı bir insanım :D Bir diziye başlarsam bitirmem gerek. Ama neyse ki bu severek izlediğim dizilerden biri oldu :) Hemen bakıyorum mime ;)

      Sil