Kategoriler

8 Nisan 2015 Çarşamba

Bitenler #23#

Herkese Merhabalar :) Bir bitenler yazısı ile buradayım :)




Bakalım 5 Mart- 3 Nisan arası neler bitirmişim?


1) Protex Sıvı Sabun: Fırçalarımı yıkamak için almıştım ama istediğim gibi köpürmedi. El sabunu olarak bitirdik. İstediğim etkiyi yakalayamadım iki türlüde. Bir daha alacağımı sanmıyorum.

2) Slip Into.. Parfüm: Bunu kardeşim bitirdi. Hayatının kokusunu bulduğu için tekrar almayı düşünmüyor.

3) Slip Into... Deodorant: Bunun yerine de Nivea deodoranta geçti kendisi.

4) Theramed Diş Macunu: Farklı düzeneği hoşumuza gitmişti, boşa giden ürün olmuyor ama pek memnun kalmadık sanki tam temizlemiyor dişleri. Bir daha almayız.

5) Bu şişede kendi yaptığım Sea Salt Sprey vardı. Pek memnun kalmamıştım bir daha yapacağımı düşünmüyordum ama son kullanışımda saçımı beğenen beğenene olduğu için tekrar yapabilirim. Saç ürününden önce saçtaki suyu emen havluya ihtiyacım varmış onu anladım. Havlumu değiştirdiğimden beri saçlarım kabarmıyor doğru dürüst.


6) Kipa Islak Havlu: Her zamanki gibi :) Yenisi açıldı çoktan.

7) Oriflame Discover Sabun: Bu limonlu sabunu kokusunu merak ettiğim için almıştım. Çok güzel bir kokusu var elimdeki duş jelleri bitince duş jelini alacağım aynı serinin.

8) Watsons Islak Havlu: Bebekler için olan bu havlunun boyutlarını beğendim, kocaman çünkü ama kokusuz olması pek hoşuma gitmedi. Eğer serinin kokulusu varsa ondan alabilirim. Boyutu büyük, sayısı büyük ve aynı fiyata diğerleriyle.

9) Apaks Pamuk: Severek kullanıyoruz.


10) Oriflame Duochrome Göz Farı Kalemi: Çok güzel bir rengi vardı ama maalesef sabitlenme denen şey sıfırdı kendisinde. Zaten eski seri.

11) Gilette Venüs Traş Bıçağı: Bu zamana kadarkilerin en iyisi. İlginç bir şekilde kıl köklerimi zayıflattı.

12) Dove Deodorant: İstanbul seyahatimde kullanmak için aldığım sette çıkmıştı. Klasik mis gibi Dove kokusu vardı. Deodorant kullanmayı bıraktığım için tekrar almam ama roll on çeşidi varsa alabilirim.

13) Giovanni Saç Kremi: Denemek için almıştım bu saç kremini. Beğendim gibi. Saçımı kurutmadan yattığımda bile kabartmadı. Tam boyunu deneyeceğim.

14) Dove Duş Kremi: Bu duş kremine bayıldım. Harika kokuyor, harika nemlendiriyor.  İlerde tam boyunu alırım.

15) Flink&Sauber Gözlük Mendili: Güzel temizleyip, güzel kokuyor. Her ay ki bitenlerde illa ki bir tane oluyor.

16) Nivea Vişneli Balm: Ben nemlendirme etkisiyle değil de ruj niyetine kullanıp bitirdim. Bunu değil ama narlısını çok sevmiştim. Vişneliden daha koyu renkte, tadı da bana göre daha güzel. Narlı tekrar alınacak.

17) Garnier Neem Yüz Yıkama Jeli: Koku ve etki olarak Vichy Normaderm'i hatırlattı bana Tam boyunu alabilirim.

18) Otacı Şampuan: Bitkisel, güzel bir kokusu var. Köpürmeside güzel. Ama tam boyunu alacak kadar etkilemedi beni.

Kitap olaraksa; Uyumsuz serisinin 2. ve 3. kitaplarını yani Kuralsız ve Yandaş'ı ve Pasaklı Tanrıça'yı bitirdim.

Bu ayın bitenleri böyle :) Siz neler bitirdiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder