mim

Bir Kitap Olsam; Mim

10:00

Herkese Merhabalar :) Sevgili cansudandünyaya beni mimlemiş :) Ben de hemen yapmak istedim :)





1) Bir Kitap Olsaydınız Adı Ne Olurdu?

Tembel Kızın Günlüğü

Bir insan bu kadar mı tembel olur acaba? Hayatımı biçimlendirecek kararlarda bile tembelliğimin kurbanı oluyorum. Bir CV düzenlemek ne kadar sürebilir mesela. Dua ediyorum bazen istatistiğe yatkınmışım da çok çalışmadan okulu bitirmişim diye. Her gün işleri sonraki güne bıraka bıraka yaş oldu 27. Ben daha hayal ettiğim hiç bir şeyi yapamadım. Neden; tembellikten. Geniş bir hayal gücü ve tembellik hiç de iyi bir kombinasyon değil arkadaşlar. 

2) Nasıl Bir Kitap Kapağınız Olurdu?

Kesinlikle ciltli kapak olurdu. Ciltli kapağı var diye yok yere kitap aldığımı biliyorum ben :D Kapak fotoğrafı olarak da dağınık bir oda. Büyük ihtimal benim odam :D

3) Arka Kapak Yazısı ve Önsözünde Neler Yazardı?

Arka Kapak:  

Takıntılı, tembel bir kızın günlüğünü okumak pek akıl karı değil sayın okuyucu. Vaktin varken bırak bu kitabı başka bir kitap seç. Üşenilmeyen tek şeyin dizi izlemek ve kitap okumak olduğu bir günlükte aynı müzikleri tekrar tekrar duymak ve her sayfada ayrı bir kitap adı dışında, her gün aynı kararları alıp bir türlü uygulamaya geçiremeyen bir kızın hikayesi. 

Önsöz:

Şu an bile, herkesin iş bulmak için yırtındığı, bu devirde bile bu kadar çok şansımın olması hayatın bana "Kaldır şu totoşunu da harekete geç artık" deme şekli belkide. Her gece artık değişeceğim desem de 27 yıllık alışkanlıklar bir gecede yıkılmıyor. Kariyer peşine düşmem gereken bu yaşta hala bir kariyer seçemedim ben. Hala elimdekilerden daha fazlasını istiyorum. Belki elde edebileceğim bir hayal benimkisi fakat devinim lazım yenilik için. Ben ise 2 yıldır aynı pozisyondayım. Bu kadar negatifliğe, negatif olduğumu düşünmeyin sakın normalde çok pozitifimdir. Yani ben öyle görmesem de çevrem öyle söylüyor. Olayların pozitif yönünü görmeye çalışmam kendim hakkımda gerçekçi olduğum gerçeğini değiştirmiyor. Bu benim kitabım ve en kötü davrandığım kişi bu hayatta kendim. 


4) Kime İthaf Olurdunuz?

Bu tembelliğime rağmen beni desteklemekten bir an olsun vazgeçmeyen ve hala benim için en iyisini isteyebilen aileme ithaf ederdim. 


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum