Kategoriler

4 Mart 2015 Çarşamba

Project 10 Pan 3 Sonuç

Herkese merhabalar :)

Bugün benim çoktan unuttuğum Project 10 Pan'ın sonucuyla buradayım.


Oriflame Peel- off Mask: Pek peel-off yapan biri olmadığımdan kaldı burda. O soyma hissini çok sevsem de ölü deriyi atmak için daha etkili yöntemler var.

Garnier üçü bir arada : Genelde yüzümdeki ölü deriyi atmak için kullanıyorum, bazen de maske. Ne bereketli şeymiş bitmek bilmedi.

Oriflame Tender Care: Başka bir bereketli ürün. Bitmek bilmiyor ama dibini gördüm. Çok az kaldı, çok güzel nemlendiriyor dudakları, gece sürüyorum ve sabaha yumuşacık dudaklarla uyanıyorum. Tek olumsuz yanı parmakla sürülmesi, ben fırça kullanıyordum gerçi.

Geri kalan tüm ürünleri bitirdim. İçlerinden tekrar alacağım tek ürün Loreal maske, çok güzel nem veriyor saçlara.

Gelecek hafta yeni bir project 10 pan planlıyorum, bu sefer unutmam ürünleri kullanmayı inşallah.


2 yorum:

  1. Epey ürün mazi oldu desene :) benimki de drvam ediyor da pek verimli gitmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ekstra bi çaba harcamadım bitmeleri için. Çok ürün bitsin diye bol bol kullandıkça mutsuz olduğumu hissettim. Sadece bunları elimin altına koyup diğerlerini kaldırdım. Zaten çoğu bakım ürünü bi şekilde kullanılıyorlar. Üzme güzel canını :)

      Sil