Yeni Bir Ürün #46# Real Techniques Expert Face Brush

10:00

Herkese merhabalar :)

Bu hafta herkesin dilinden düşürmediği Real Techniques fırçalardan Expert Face Brush hakkında yazıyorum.




Bu fırçayı Real Techniques Stipping Brush'tan sonra aldım. Yazısını burada okuyabilirsiniz. Peki Stipping Brush'tan farkı ne?


Expert Face Brush'ın daha sık kılları var. Bu da fondöteni ya da BB kremi daha az emiyor demek. Daha yüksek kapatıcılığa ihtiyacım olan zamanlarda kullanıyorum bu fırçayı.


Yüzünde fırça izi bırakmıyor ve istediğim kapatıcılığı sağlıyor. Dökerken tüy dökme sorunu da yok.

Kısacası ben bu fırçayı çok sevdim ve olur da günün birinde elimden çıkarmam gerekirse ilk işim gidip yenisini almak olacak.

Sadece ihtiyaçlarıma uygun fırçaları aldığım için Real Techniques fırçalardan şu ana kadar %100 memnun kaldım. Göz fırçaları setine gözümü kestirdim bu aralar. Bakalım ne zamana kısmetmiş :)


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum