Kategoriler

19 Mart 2015 Perşembe

Yeni Bir Ürün #45# Eeose Kaş ve Kirpik Serumu

Herkese Merhabalar :)

Bu hafta Eeose'nin kaş ve kirpik serumunu inceliyorum.





Kozmela'da indirimli olduğu zamanda almıştım. Hatta şişesi gözüme küçük gelince bir tane daha almıştım çünkü paketin üzerinde en az 6 haftalık kullanım diyor ve serumun yetmeyeceğini düşünmüştüm.


Serumun yanında uygulama çubukları ve talimatlar ile beraber geliyor. Ben geceleri yatmadan önce kullanıyordum. İlk başta her gözüme bir pompa ürün diye düşündüm fakat yeterli gelmediği için 1,5 pompa kullanmaya başladım. Buna rağmen yaklaşık iki ay boyunca kullandım. Düşündüğümden daha bereketli çıktı. Eyeliner çeker gibi kirpik diplerime sürerek kullandım serumu.


Peki benim bu serumu kullanma amacım neydi? Ben kirpiklerimi biraz daha uzatır diye düşünüyordum aslında. Uzatma konusunda pek işe yaramasa da kirpiklerim serumu kullandığım süre boyunca dökülmedi. Alt kirpiklerimde biraz uzama görsem de üst kirpiklerimde istediğim etkiyi yakalayamadım.


Ürün dermatolojik olarak test edilmiş.
Elimde kullanılmamış bir şişe daha var. Onu kullandıktan sonra yenisini alır mıyım? Hayır. Benim için yeterli olamadı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder