Yeni Bir Ürün #44# Avon Winter Cocoon Duş Jeli

10:00

Herkese merhabalar. Bu hafta Avon'dan bir duş jelini inceliyorum.




Sandal Ağacı ve Vanilya kokulu bu duş jelini çok merak ederek almıştım. Tam bir kış kokusuymuş gibi gelse de yazın kullanmaya başladım ve düşündüğüm kadar ağır kokusu olmadığını fark ettim. Ağır derken keskin, banyo buharıyla harmanlanıp sizi saran cinsten. Bir süre ara verip kışın tekrar başladığımda ise kış kokusu olmadığını fark ettim. İstediğim o buram buram koku yoktu. Çok hafif kaçıyor aslında. Daha yoğun bir kokusu olsun isterdim. Adı Winter (Kış) Cocoon olmasına rağmen sonbahar ya da ilkbahar da kullanmaktan daha çok hoşlandım.

Peki bitince tekrar alır mıyım? Hayır, istediğim etkiyi yaratamadı bende. Kokusu güzel olsa da dediğim gibi daha yoğun olmasını bekliyordum.


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum