Yeni Bir Ürün #43# NOB Asetonsuz Oje Temizleme Mendili

10:00

Herkese Merhabalar :) Bu hafta asetonsuz oje temizleyicilerden NOB markasına ait olanını inceliyorum.




Paketin içerisinde 30 tane mendil bulunuyor. Avuç içine sığan küçücük bir kabı var zaten. Yolculuklarda çok kullanışlı oluyor. Mendil olması ayrıca pamuk taşıma derdini de ortadan kaldırıyor.


İncecik olmalarına rağmen yağlı yapısı sayesinde bir kaç tırnakta birden işe yarıyor. Ben genelde bir mendille bir elimin tüm kaba ojesini alıyordum, en sonra bir mendille de detaylarını temizliyordum. Yani üç mendil ile tüm oje çıkma işlemini gerçekleştirebildim.

Yağlı yapısı tırnak etlerini kurutmuyor, aksine bakım yapıyor. Tabii oje çıkarma işlemi bitince elleriniz yağ içinde kalıyor ama ben bunu yanıma aldığım ıslak mendil gibi basit şekilde çözdüm.

Benim çok hoşuma gitti, evden ayrıldığım zamanlar için harika bir ürün. Fiyatı da 3,5 TL gibi bütçeyi sarsmayan bir ürün. Bittikçe tekrar alabileceğim bir ürün.

Siz denediniz mi?


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum