Kategoriler

11 Mart 2015 Çarşamba

Bitenler #22#

Herkese merhabalar. Bir bitenlerle daha buradayım.





6 Şubat- 4 Mart arası bitirdiklerime bakacak olursak;


1) Loreal Elseve Nem Kolajen Saç Kremi: Saçı yumuşacık yapıyor bu seri. Yenisi açıldı bile.

2) Bioderma Sensibio H2O Misel Su: Güzeldi ama ben yeşil kapaklısını tercih ederim. Yerine Garnier açtık ama tekrar alabilirim.

3) B&L Bio True Lens Solüsyonu: Yerine yenisi açıldı bile.


4) Nemlendirici Etkili Protex: Bu protexlerde istediğim köpürme etkisini bulamadım bir türlü. Ama güzel nemlendiren bir sabundu. Belki fırçalarımı yıkamak için alabilirim.

5) Wynn Asetonsuz Oje Çıkarıcı: Açık renk ojeleri çıkarmada kullandım. Orta karardı. Çok uğraştırmadı oje çıkarırken. Pompalı şişesi bizimle kalıyor.

6) Dove Besleyici Bakım Şampuanı: İstanbul'da kullandım. Saç kremi olmamasına ağmen saçımı kabartmadı. Köpürmesi de fena değildi. Ama Dove'a karşı bir önyargım var şampuanlarda almam sanırsam.


7) Alouette Islak Tuvalet Mendili: Islak mendil gibiydi tabii çabuk parçalanmasını saymazsak. Kokusuzdu, şimdi papatyalısını aldım ama güzel koktuğunu söyleyemeyeceğim.

8) Lilibe Makyaj Temizleme Mendili: Orta karardı. Komidinimde bir paket bulunduruyorum, yüzümü yıkamaya üşendiğim zamanlar için. Göz makyajını çıkarmada biraz zorlandı. Tekrar alabilirim belki.

9) Watsons Islak Mendil: Bebekler için olan bu ıslak mendiller kocaman. Ama kokusu yok. Kokulusunu bulabilirsem tekrar alabilirim.

10) Montagne Jenesse Peel Off Maske: Akıllı kardeşim erkekler için olduğunu farketmeden almış. Diş macunu gibi kokuyordu. Peel Off'ların pek işe yaradığını düşünmüyorum. Bir daha almam.

11) Clinique Even Better Eyes Kapatıcı: Göz altımda beni rahatsız eden morluklar olmadığı gibi Clinique'in her şeyi bana koyu renk geliyor. Büyük boyunu almam.


12) Signal White Now Macun: Evde bu tester boylardan bir milyon tane var. Temizlemesi güzeldi. Biterlerse tekrar alabilirim. Çantada taşımak için idealler.

13) Rimmel London Stay Matte Pudra: Yazısı burada. Transparandan tekrar alabilirim.

14) Pudra Ponponu: Rimmel pudramı bununla uyguladım. Ama çok çabuk bitti. Yerine H&M'den kabuki fırça aldım minnak, gayet güzel anlaşıyoruz şimdilik.

15) Alterra Kapatıcı: Göz altı için olan bu kapatıcıyı sivilce kapatmak için kullanınca boşa gitti tabii bütün ürün. Sivilce kapatamadığı kesin. Ayrıca dopal içerikli olmasıyla alakalı kötü bir kokusu vardı. Tekrar almam. Not: Göz altında da kullandım. Orta halliden az bir kapatıcılığı var.

16) Estee Lauder Sumptuous Maskara: Öbür tarafındaki kapatıcıyı daha kullanıyorum ama maskara kısmı bitti. Güzel bir maskaraydı sevdim ben, tekrar alabilirim.

Kitap olaraksa Doctor Who Shada bitirdim. Biliyorum her ay bir hesap çıkarıyordum ama hiç bir işe yaramıyor, pes ediyorum, bırakıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder