Kategoriler

5 Mart 2015 Perşembe

Alışveriş #27# 8 Mart Kadınlar günü Alışverişi

Herkese merhabalar. Hazır kadın günü indirimleri varken ihtiyaçlarım için bir bakınayım dedim.




İlk olarak Gratis. Renkli kozmetik kısmına pek bakmadım. Maskara ihtiyacım yok, elimde cilt ürünü yeterince var. Şöyle bir wet n wild standına baktım. Brulee ve Nutty kuzu kuzu duruyorlardı. Üstelik indirimdelerdi. Kapıverdim. John Frieda'nın Sheer Blonde şampuanına ve saç kremine baktım ama saçımın açılmasından önce bakıma ihtiyacı olduğuna karar verip maske aldım. Parlıklığı için Gliss Million Gloss ve bakım için John Frieda Full Repair aldım. Gratis'in ağız çalkalama suyu hakkında iyi şeyler duyunca onu da attım. Fiyatlara gelirsek; farlar 3,90 TL, ağız çalkalama suyu 3,95 TL, Full Repair Maske 20,90 TL, Million Gloss Maske 11,50 TL kasadan aldığım Perwoll de 2,50 TL.


Watsons'tan ise üç parçayla çıktım. Bordo ojem var aslında ama bu Quick Dry serisinden denemek istedim. 4,25 TL.  Rimmel London'ın renkli nemlendiricilerine çıktığı günden beri gözümü dikmiştim. Sonunda Türkiye'ye gelmesine çok sevindim. Keep Calm and Rock alarak başladım zamanla kalanını da alırım. Diğer adı Berry Blush. Güzel bir pembesi var. İndirimle 5,59 TL. Son olarak daha geçen hafta hakkında güzel şeyler okuduğum Aussie markasının 3 Minute Miracle serisinden Frizz Remedy'yi aldım. Bu zaptedilemeyen, kabarmış saçlar için olanı. İndirimle 16,73 TL.

Yarından itibaren Migros'ta Kadın parfüm, deo, roll on, stick çeşitlerinde ve el, yüz, vücut bakım krem ve losyonlarında %50 indirim olacakmış.

Son bir not olarak John Frieda Sheer Blonde ürünleri Gratis'te 20 TL iken Watsons'ta 25 TL idi. Ama Watsons kasada indirim yapıyor sanırım bunu da göz önünde bulundurmak gerek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder