Kuru Şampuanlar- Hangisi Daha İyi? Üç Ürün Karşılaştırması

10:00

Herkese merhabalar. Uzun zamandır ertelediğim karşılaştırma yazısını yazmanın vakti geldi diye düşünüyorum.Siz bu yazıyı okurken ben İstanbul tatilinde olacağım :) Üç ürünü kısa kısa tanıtıp, kalıcılık koku fiyatları açısından kıyaslamak istiyorum.




İlk olarak Elidor'un yağlı saçlar için olan kuru şampuanına bakalım;


Aldığım ilk kuru şampuan. Harika bir kokusu var. Fiyat olarak el yakmıyor. Fakat kullandığım zamanlarda öğleden sonra saçlardaki o yağlı görünümün artarak geldiğini gördüm. Günü bile kurtarmıyor anlıyacağınız.


Lee Stafford'ın kuru şampuanı şu ana kadar kullandıklarım arasında en iyisi. Akşama kadar temiz görüntüsünü koruyor. Fiyatı diğerlerine göre biraz daha yüksek ama indirimlerde çok da pahalı olmuyor. Tek sorunu kokusu. Bazısı çok güzel diyor lakin benim kullandığım üründe mi birşey vardı bilmiyorum ama küf kokuyordu resmen. Kokusundan dolayı gerçek koruma istediğim zamanlarda kullandım sadece.


Superdrug Kuru şampuan'ın fiyatı diğerlerine göre en uygun olandı sanırım. Koku olarak hoş bir kokusu vardı, etkisi gün boyu sürdü tek sorun şişe biraz çabuk bitti sanki.

Fiyat kıyaslamasına göre en solda en ucuzu solda en pahalısı sağda olmak üzere;


Kalıcılıklarına göre en kalıcısı solda en uçucusu sağda olmak üzere;


Kokularına göre en güzeli solda en kötüsü sağda olmak üzere;


sonuçlara gelirsek;

Elidor; bir daha alınmayacak.

Superdrug; bir daha alınabilir.

Lee Stafford; kesinlikle bir daha alacağım. Kokunun elimdeki ürünle mi alakalı, yoksa hepsinde mi olduğunu anlamam lazım. Eğer kokusu bahsettikleri gibi güzelse hep elimin altında bulunduracağım bir ürün olur kendisi. Yok kötüyse bir daha almam.

  • Share:

You Might Also Like

4 yorum

  1. Kuru şampuanları merak ediyordum ama daha denemedim. Bu yazınız benim için yol gösterici oldu, teşekkürler.
    Takibe aldım, bana da beklerim, umarım blogumu seversiniz :)
    www.nowacraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşe yaradıysa ne mutlu bana :) Blogunuza hemen göz atıyorum :)

      Sil
  2. lee stafford benim de favorim kuru şampuanlar içerisinde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte kokusundan emin olamadım bi türlü. Bugün bakındım ama yoktu gratiste alamadım bi daha :(

      Sil