Kategoriler

25 Şubat 2015 Çarşamba

Bitenler #21#

Tembel blogger geri dönmeye çalışıyor. En azından bitenler yazılarımı zamanında yazmaya çalışıyorum. Bu seferki aksilik bir ayı doldurduğumda İstanbul'da olmamdan kaynaklanıyor. Alışveriş yazısı da yazmak istedim ama H&M'in tamamını aldığımdan gereksiz gelecekti(H&M gören masum İzmirli)




7 Ocak- 5 Şubat arasında neler bitirdim bir bakalım :)


1) 8x4 Roll on Deodorant: İkili paket halinde almıştım ama kapağını açık bırakınca çoğu dökülmüştü. Kokusu güzeldi tekrar alabilirim.

2) Isana Traş Köpüğü: Biraz hafif geldi yapısı. Tekrar alacağımı sanmıyorum.

3) Loreal Elseve Nem Kolajen Şampuan: Yenisi açıldı bile :)


4) Benri Islak Mendil: Büyük boyutuyla çok hoşuma gitti, tekrar alabilirim.

5) Kipa Islak Mendil: Evde kullandığım, yenisi açıldı bile.

6) Watsons Burun bandı: Gene Watsons ama başka bir çeşidini almış bu sefer kardeşim. Bunun kokusu pek hoşuma gitmiyordu. Ayda bir aklıma gelirse yapıyordum.

7) Apaks Pamuk: Değişmezim, yedeği açıkdı bile.

8) J&J Lens: Sonunda B&L bitti ve yerine benim çok iyi anlaştığım J&J aldım. Yumuşacık gözümü hiç rahatsız etmiyor. Ama kardeşimde bundan hiç memnun kalmadı, kişiden kişiye değişiyor.

9) F&S Gözlük Mendili: Artık bunlardan daha çok göreceksiniz çünkü yarıma geçtim. Gözlüğü evde olduğum zamanlar kullanıyorum. Bu mendilin temizlemesini de seviyorum.

Bu ay bu kadarcık bitirmişim. Kitap olarak Alaska'nın Peşinde ve Uyumsuz bitti.

Büyük ürün 5 TL, Tester ürün 2,5 TL, Kitap 10 TL idi.

Elimde 35 vardı, 45 lira kadarda bu aydan geldi ama ben bunun yaklaşık 5 katını H&M'de ve BBW ve VS'de harcadım. Bu markalar İzmir'de olmadığı için üzülmüyorum ama. Sıfırladık diyelim gitsin. Gelecek ay görüşmek üzere.


2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. o kadar çok alışveriş yaptım ki geçen ay bir yıl boyunca stoktan yerim bu gidişle :(

      Sil