Bitenler #20#

12:00

Herkese merhabalar :)

Bu aralar buralarda olamasam da bitirdiklerimi bekletmeden yazmak istedim.




Bakalım 8 Aralık 2014- 6 Ocak 2015 arasında neleri bitirmişim;



1) Elseve Nem Kolajen Saç Kremi: Saçlarımı yumuşacık yapıyor, yenisini açtık bile.

2) Elseve Nem Kolajen Saç Maskesi: Bu maske saçımı çok güzel yaptı, şimdi başka ürüne geçsem de mutlaka alacağım bir ürün.

3) Uni Eye Disc Yeşil Çaylı: Yazısı burada. Bu elimdeki son üründü. Bir daha almam.


4) Benri Koyu Renkler İçin Aseton: Çok memnun kaldığım bir ürün oldu. Tekrar bulamadım ama bulunca hemen alacağım bir ürün oldu.

5) Watsons Green Tea Yüz Jeli: Krem gibi yüzü temizledikten sonra sürüyordunuz. Hafif olur ve yeşil çayla cildimi yatıştırır diye düşünmüştüm ama yapış yapış bir his bıraktı cildimde. Cildimi yatıştırma gibi bir etkisi olmadı. Tekrar almam.

6) Isana Deo Çanta Boyu: Kokusu güzeldi, Spreylerden vazgeçtiğim için tekrar almam. Ama memnun kaldım.


7) Signal White Now Gold: Dişleri beyazlatma etkisini pek göremedim ama güzel temizliyordu. Dişleri çürütüyor diye bir iddia okudum bu yüzden tekrar almam.

8) Watsons ve Ivory Islak Mendiller: Watsons'ın kokusu yoktu kokulusu varsa alabilirim, boyutları güzeldi, Ivory bildiğiniz BIM malı.

9) Rival de Loop Göz Farı Bazı: Yazısı burada. Ben sevdim. Farı gözümde tutuyordu. Baya da uzun kullandım. Tekrar alabilirim.

10) NYC Top Coat: Sonunda bitti :( Yerine başka aldım, malum bulunmuyor.

11) Fink & Sauber Gözlük Temizleme Mendili: Her ay kullanıyorum çok bereketli.

12) Avon Göz Farı: Krem farlar ama şu anda kullandıklarımız gibi kalıcı değil. Toparlanıyor, gümüş rengi her yere bulaşıyordu, kullanmıyorum attım bende.

13) Bausch & Lomb Lens: Sonunda bitti, yerine Johnson&Johnson aldım.

14) Oriflame Göz Farı: Renkleri kullanabildiğim renkler olmadığı için attım.

Kitap gene bitmedi :(

Büyük ürün 5 TL, tester ürün 2,5 TL, kitap 10 TL idi.

Geçen aydan kalan 16,5 ile birlikte 81.5 TL param birikti.

Yılbaşı öncesi yaptığım 46,5 TL'lik alışverişim vardı. Böylece elime 35 TL kaldı. Sonunda artı bakiyeleri görebildim :) 

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum