Bitenler 19

09:00

Herkese merhabalar :) Bu aralar yokum, pek güzel zamanlar geçirdiğim söylenemez, umarım en kısa zamanda toparlanabilirim.




9 Kasım - 7 Aralık arasında şu ürünleri bitirmişim. Önce kısa bir hatırlatma; Tester 2,5 TL, tam boy 5 TL ve kitap 10 TL idi. 


1) Gliss Ultimate Repair Şampuan: Yaz başında almıştım o kadar büyük ki anca bitirebildim. Kuru saç uçlarıma pek de iyi gelmedi, tekrar almam.

2) Gliss Restore & Refresh Saç Kremi: Ultimate Repair'in saç kremi bitince aynısı sanıp bunu almıştım. Saç uçlarıma buda pek de iyi gelmedi. Tekrar alacağım bir ürün olmadı.

3) Yves Rocher Jardins of Monde Lotus Çiçekli Duş Jeli: Çok çok hafif bir kokusu vardı. Kardeşim sevmeyince ben bitirdim ama zorla bitirdim, alerji yaptı sanırsam banyo yaptığımda kaşıntıdan duramıyordum. Portakallıda aynı sorunu yaşamadım ama bunu tekrar almam.


4) Rexona Roll-On: Hediyeydi, güzel bir roll on du. Kokusunu sevdim, tam boyunu alabilirim.

5) La Roche Posay Effeclar Jel: Deneme boy bir üründü. Yüzümü biraz kuruttu ama cildimin iyice yağlandığı dönemde benim için sıkıntı yaratmadı. Tam boyunu alabilirim.

6) Watsons Kuru Şampuan: Güzel kokulu, ama çok da etkili olmayan bir üründü. Biraz da çabuk bitti sanki.  Karşılaştırma yazısı yazacağım fırsat bulursam. Tekrar almam.

7) Lee Stafford Kuru Şampuan: Çok kafamın karışık olduğu bir ürün. Kullandıklarımın içinde en iyisiydi ama kokusu çok kötüydü. Bazıları çiçek kokulu dediği için benim kullandığımda mı sorun vardı emin olamadım. Eğer kokusu çiçek gibiyse demir başım olabilir. Karşılaştırma yazısı gelecek.


8) Oriflame Ever Lasting Fondöten: Cildime tam oturan fondöten çok zor benim için, çok açık renk cildim var. Ama bu tam oturdu, kapatıcılığı ortaydı, tekrar alabilirim.

9) Flormar Renkli Maskara: Bu mavi- mor arası renkte olanı. Çok beğenmiştim rengini ama sınırlı üretim, tekrar bulabileceğimi sanmıyorum.

10) Essence Get Big Lashes Maskara: Kirpikleri çok güzel uzatıyordu fakat maalesef maskara akıyor. Bu konuda genelde sorun yaşamıyorum .Tekrar alınmayacak.

11) Eeose Kaş Kirpik Serumu: Kirpikleri uzatma bakımından istediğimi bulamadım ama dökülme konusunda iyiydi. Kullandığım süre boyunca hiç dökülme yaşamadım. Bir şişesi daha var ama sonra almam, dökülme sorunu yaşamıyorum.


12) Flormar Makyaj Temizleme Mendilleri: Normalde kullanmadığım için kurumuş, içine misel su döktüm kuruyanlar için.

13) Apaks Pamuk: Vazgeçilmezim.

14) Kipa Islak Mendil: Bu da vazgeçilmezim.

15) Rulo Peçete: Aradığımı bulamadım daha.


16) Oda Kokusu: Rossmann'dan almıştım, Odanın havasını değiştirme konusunda iyi bir ürün lmamakla ürün yarısında küflendi. Bir daha almam.

17) Protex Sabun: Bu sabunlarda taşlaşma sorunu var, ikidir aynı oluyor. Fırça yıkamak için almıştım ama sıvı versiyonlarına geçtim.

18) Maskara Ucu: Flormar Maskaranın (9 Numara) fırçası plastik fırçaydı, ben kıl fırçaları daha çok sevdiğimden bu uçla kullandım.

19) Flick & Sauber Gözlük Mendili: Severek kullanıyorum.

20) İpek Kulak Temizleme Çubuğu: Yenisi alındı, yine ipek.

21) Senysodyne Diş Fırçası: Güzeldi yerine başka bir şey aldım.

22) Benri Dental Diş Macunu: Sonunda bitirebildim. Pek temizleme özelliği yoktu. Tekrar almam, Yazısı burada.

Bu ay kitap yoktu.

Bu ayın bitenleriyle; 55 liralık borcumu bitiriyorum ve 16,5 TL'lik harcamaya hak kazanıyorum. Kozmetik diyetinin üç ayını doldurdum ve bu sürede gereksiz hiçbir şey almadım. Küçük bir yılbaşı alışverişini hak ettim bence :)

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. benri macunu ben de sevmedim ama rossman da kokusu benim ki güzeldi ama kısa sürede bitmişti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rossmann'ı da ben denemedim hayatım. Aklımda ama yolum düşerse bakarım diş macunlarına :)

      Sil