Kategoriler

1 Aralık 2014 Pazartesi

Bitenler #18#

Herkese merhabalar :) Uzun süredir yokum, bir bu kadar daha olmama ihtimalim var bir şeyleri oturtmaya çalışıyorum ne kadar sürer hiç bir fikrim yok. 10 Ekim - 8 Kasım arası bitenler şu şekilde;




Opti Free Lens Solüsyonu: Yıllardır kullandığım Bio True'dan vazgeçmiş değilim, iyi olduğunu duyduğum için denemek istedim. Kötü değildi, daha ucuz, yeniden alabilirim.

Bio True Lens Solüsyonu: Tabii ki iki tane solüsyon bitirmedik bir ayda. Yazın kardeşim birini yazlığa götürmüştü ben de evde kaldığım sürede öbürünü açtım. İkisini iki kişi 4 ay gibi bir sürede bitirdik. Tabii ki tekrar alınacak.

Diadermine Tonik: Kardeşim almıştı büyük kısmını da o kullandı ama beğenmediğine karar verip kalanını bana verdi. Daha çok yağlandırdı cildimi tekrar almam.

Adidas Pure Lightness Deodorant: Esas koku olarak değil de sabah evden çıkarken koltuk altına kullandım. Sprey değil de roll on sevdiğimi de anladım. Belki parfümü alınabilir ama bu kesinlikle alınmayacak.

 
Yves Rocher Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi: Kardeşim de ben de bayıldık. Güzel güzel çıkarttı maskaralarımı. Sonrasında misel su ile üstten geçip bir de yüzümü yıkadığım için yağlı olması sorun oluşturmadı bana. Bir yedeği var o bittiğinde tekrar alırım.

Similar Parfüm Happiness Blue: Sonra kardeşimin aldığı Clinique Happy in Bloom'un çakmasıydı. Yapısı yağlı olduğu için daha bile kalıcıydı. Tekrar alırım.

Watsons Naneli- Limonotlu Gargara: İyi ki küçük boyunu almışım, sevmedim.

Nob Oje Çıkartma Mendilleri: Asetonsuz, güzel çıkarıyor daha ne isterim. Diğer çeşitlerini denemek istedim. Çantaya atmalık, çok kolaylık sağladı yazın.

Clinique Tonik: Sevmedim pek, tekrar almam. Bu anti blemish serisi hiç beklediğim gibi çıkmadı. Daha çok yağlandı cildim sivilceler de cabası.

B&L lens:Bir çift daha kaldı sonra J&J'ye dönüş yapacağım.

Cımbız: Başucumda tutuyordum bunu, ucu körelince attım.


Kipa Islak Mendiller: Vazgeçilmezim. Gerçi son aldığımın yapısı incelmişti biraz.

Apaks Disk Pamuk: Dönüp dolaşıp gene Apaks'a dönüyorum.

Yaprak Peçete: Yumy denedik memnun kalmadık.

Uni ve Watsons Islak Mendil: Uni kocamandı. Tekrar alırım ikisinide

Kitap olarak Senden Önce Ben okudum.

Ekim başında kozmetik ve kitap diyetine girmiştim. Ve bu süreçte ihtiyacım olmayan hiçbir şey almadım. 
Tester 2,5 TL, tam boy 5 TL, Kitap 10 TL. ve 130 TL borcum vardı. Bu ayın bitenleriyle; 75 TL düşüyorum ve55 TL'lik bir borç kalıyor. 

Gelecek hafta yeni bitenleri yazmadan bunu aradan çıkarmak istedim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder