Alışveriş #26#

14:55





Herkese merhabalar :) Üç aylık kozmetik diyetimi dün bitirmiş bulunuyorum. Ben kendimi çok kaptırırım, gene dünyaları alırım derken ihtiyaç alışverişi yapıp çıktığımı fark ettim. Arkadaşımla önce Agora Gratis'e sonra da Migros Watsons'a gittik. Gratis'ten tek parça alıp asıl alışverişimi Watsons'ta yaptım.






Gratis'ten aldığım tek parça Protex. Nemlendiricili olan hem yumuşacık yapıyor hem de mis gibi kokuyor. Normalde bulamadığım için bulmuşken kaçırmak istemedim.

Elseve Nem Kolajen Şampuan ve Saç Kremi: Evdekiler bitmek üzere diye yedeğini aldım.

Watsons Anti-Frizz Saç Maskesi: Yine Elseve'in Nem Kolajen maskesini kullanıyorum ama bitmek üzere, değişiklik yapmak istedim. Elseve maske çok güzel yumuşacık yapıyor, saçım neme o kadar doyuyor ki kabarmıyor.

Watsons Yüz Yıkama Köpüğü: Banyoda kullanmak için aldım. Açıkçası elime ilk geçeni aldım.

Flormar Quick Dry Extra Shine: Elimdeki top coat bitmek üzere olunca Flormar'ı denemek istedim.

Kalyon 230: Aslında oje aklımda yoktu ama renge vuruldum. Siyaha çalan bordo :) Elimde Flormar'in buna benzer bir ojesi var ama bu daha koyu sanırım. Almasam olmazdı.

Signal Diş Fırçası: 30 lira üzeri alımda kasada indirime giriyordu. Kardeşimin fırça istediği aklıma gelince aldım.

Bu üç ayda elimdekini kullanmayı öğrendiğimi düşünüyorum oje dışında hepiciği ihtiyaçtı. Diğerlerinde aklım kalmadı bile.

Agora Gratis'te arkadaşa pudra bakarken görevli koruma bandı olan paketleri açık parmağıyla üstünden aldı. İki kere falan yaptı. O kalabalıkta olay çıksın istemedim açıkçası ama bi daha kontrol etmeden sakız almam ordan.

Siz neler aldınız??

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. Senin ki ihtiyaç alışverişi olmuş keşke benimki de bu derece olsa kozmetik kozmetik nereye kadar dedim eve elince resmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep aynı renklere gittiğimi farkettim hayatım :) Evde aynı tonda beş far varken altıncıya ne gerek var dedim kendime :) Üç aylık bir diyete gir sende, bir de project pan patlatırsın eldekiler tükenir ;)

      Sil