Yeni Bir Dizi #53# Alias

09:00

Herkese merhabalar :) Aslında eski bir dizi Alias ama ben yeni başladım. Bakalım nasıl bulmuşum ?




Üniversitenin ilk yılında Sydney Bristow'a bir teklif gelir.Teklif SD-6 adlı örgütten gelmiştir.  Bu teklifi kabul eden Sydney ajan olarak çalışmaya başlar. CIA için çalıştığını sanan Sdyney nişanlısına ajan olduğunu söyleyince nişanlısı çalıştığı örgüt tarafından öldürülür. İşte tam bu noktada Sydney çalıştığı örgütün CIA'in bir kolu olmadığını ve kötü adamlar için çalıştığını öğrenir. Nişanlısının intikamını almak için CIA'e gider ve çifte ajan olarak SD-6'nın işini bitirmeye çalışır.




Hemen her bölümde değişik bir saçla görüyoruz Sydney'i. Benim hoşuma gitti bu :)  Her bölümde bol bol aksiyon da var. Dövüş sahneleri gerçekçi olmuş bana göre. Ajan dizilerini oldum olası sevmişimdir zaten. Kısacası diziyi sevdim. Her ne kadar 13 yıl önce başlasa de eski model telefonlar dışında aradaki farkı hissettiren bir şey çıkmadı bugüne kadar. Ama ben daha ilk sezonu yeni bitirdim devam sezonlarında ne olur bilemem.


Dizimizin başrolünde Jennifer Garner var. Ve J.J. Abrams yapımcıları arasında. Birlikte çok güzel bir ajan dizisi ortaya çıkarmışlar. Ayrıca Bradley Cooper'da oyuncular arasında.


Görüntü biraz kötü ama dizi de 13 yıllık zaten :)

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. izlememiştim ama konusu farklı geldi mutlaka göz atacagım:)

    YanıtlaSil