Kategoriler

3 Kasım 2014 Pazartesi

Yeni Bir Oje #26# Rimmel London 710 Alaska

Herkese merhabalar. Geçen haftanın ojesiyle hemen hemen aynı renk bir ojeyi tanıtıyorum bu hafta sizlere. Farklı zamanlarda sepetime attığım bu ojeleri ama açık renk ojelerime bakarken fark ettim ki hemen hemen aynı renkler.




 Bu hafta gene Kalyon kullandım. Şu ana kadar bir sıkıntı yaşamadım zaten.


Hemen hemen aynı olsalar da Pastel daha kapatıcı, bu ojeyi de iki kat sürmeme rağmen tırnak uçlarım biraz da olsa belli oluyor. Daha pembe alt tonlu bir oje.


60 Seconds olduğu için oje kurutucu kullanmama gerek kalmadı. Tabii bir dakika sonra sert bir çarpma olunca oje bozuluyor ama o minik kurumuş mu kontrollerinde bir sıkıntı çıkmadı. Bende en az yarım saat bekledim bir şeyler yapabilmek için.

Siz nasıl buldunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder