Kategoriler

1 Ekim 2014 Çarşamba

Project 10 Pan'de ne durumdayım / Kozmetik Diyeti...

Herkese merhabalar :) İlk önce yazın başladığım Project 10 Pan'de ne durumda olduğumu göstereyim.





Hala bitmemiş olanlardan kısaca söz edersem;

Peel off'u 4 günde bir yapıyorum. İnce sürmek gerek yoksa kurumak bilmiyor. Çizgiyle kapağın ortasında şu anda.

Garnier'i iki güne bir peeling ve yaklaşık haftada bir maske olarak kullanıyorum.

Adidas deodorant bitmek üzere iki-üç sıkımlık kaldı içinde.

Loreal maskeyi haftada bir kez kullanıyorum.

Clinique'lerden sivilceler için olan clearing jel dışındakiler bitti. Onunda çeyreği kaldı.

Eeose ve Tender Care her gece kullanıyorum ama pek bitecek gibi değiller.

Bu blog işine başladığımdan beri daha çok ürün deneme hevesiyle ürünleri bol bol kullanır olmuştum. Bu yazın başında verdiğim bir kararla bu alışkanlıktan vazgeçtim. Gerektiği kadar kullanıyorum, bitsin diye uğraşmıyorum. Tek yaptığım açık ürünler varsa sürekli onları kullanarak bozulmadan bitmelerini sağlamak. Zorlama yok kesinlikle. Kafam rahatladı bu şekilde. Dert ediyormuşum kendime de haberim yokmuş.

Kozmetik diyetine gelince; bu aralar o kadar çok alışveriş yaptım ki bir diyete girmem şarttı. En son Estee Lauder'ın indirimli maskara+kapatıcısını aldım. Diyet kararını verip uygulamaya koymadan önce aldım çünkü almazsam içimde kalacağını biliyordum. İçin rahat, cüzdanım boş bir şekilde diyete başlıyorum.

Daha önce yaptığım gibi kozmetik diyetiyle eş zamanlı olarak kitap diyetine de başlıyorum.Elimde okunmamış çok kitap birikti çünkü. Tek bir istisnası olacak o da arkadaşlarla aylık belirlediğimiz kitap. Üç ay sürecek bu diyet tam olarak 1 ocak 2015'te son bulacak.

2014'ün bu son çeyreğini alışverişten uzak geçirip 2015'e cüzdanım dolu, stoklarım boşalmış bir şekilde girmeyi ümit ediyorum.  Katılmak isteyen arkadaşlar yorum bıraksın, beraber başlayalım :)


2 yorum:

  1. Ben de acilen kozmetik diyetine girmeliyim :) bir başlasam devamı gelir mi o konuda emin olamıyorum. Ama stokların bitip cüzdanın da dolması gerek kozmetik için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O stoklarin kesinlikle bitmesi lazim ya. Evde yer bulamiyorum artik bir bosalsa etraf cok guzel olacak. Gel beni dinle basla sende :)

      Sil