Kategoriler

30 Ekim 2014 Perşembe

Yeni Bir Ürün #45# Essence Get Big Lashes Maskara

Herkese merhabalar. Bu hafta bir maskara yazısıyla buradayım. Maskarayı iki aydır kullanıyorum, sanırım yorumlamaya hazırım.




Bu maskara adından da anlaşılacağı gibi hacimli, büyük kirpikler vadediyor. Bakalım vaatlerini yerine getirebilmiş mi?


Fırçası bu şekilde kıl bir fırça. Bana biraz büyük geldi, alt kirpiklerimde bulaşmadan uygulama yapamadım.


Üst kirpiklerde ise işler değişiyor. Sık kılları kirpiklerimi sıkı sıkı sararken aynı zamanda çok az da olsa uzatıyor. Kirpiklerimin kaşlarıma değmesi hayalimden vazgeçtiğim için (aradaki iki kilometrenin asla dolmayacağını fark ettim sonunda.) uzatması yeterli geldi. Çok güzel bir siyahlığı var ve benim gibi simsiyah uzun kirpikler sevenler deneyebilir bence.


İki katta benim kirpiklerimde böyle gözüküyor. Gelelim negatif yanlarına. Maalesef bu maskara akma yapıyor. Bu sebeple de alt kirpiklerimde kullanamıyorum, maksimum iki saat sonra akma yapıyor. Yaklaşık altı saat içinde üst kirpiklerimden de akıyor. Bu sebeple maalesef bu maskarayı tekrar almayacağım. Ama Essence'in diğer maskaralarını denemek istiyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder